تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش سریال «عیاری» به سال آینده موکول شد

۷۸۴۱۶۵

۳۲۳ بازدید

فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «87 متر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری در لوکیشن اصلی خود در خیابان نیلوفر ادامه دارد.

میزان: فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «87 متر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری در لوکیشن اصلی خود در خیابان نیلوفر ادامه دارد.همچنین تدوین این مجموعه تلویزیونی نیز همزمان با فیلمبرداری دنبال می‌شود و تا کنون بخش قابل توجهی از آن تدوین شده است.

پخش سریال «عیاری» به سال آینده موکول شد

گفتنی است آبان ماه ادامه فیلمبرداری این مجموعه در محله بازار انجام خواهد شد.داستان «87 متر» به اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت منزل، برمی‌گردد.علیرضا پوردورانی به‌همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به‌نام فرج ناصری خریداری می‌کنند، اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به‌نام محسن خلیلی فروخته شده است.

رجب به‌همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل‌شان را در خانه گذاشته‌اند، اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود. قصه «87متر» از کشش فوق‌العاده‌ای برخوردار است که بیش از ۳۰ لوکیشن در تهران دارد.این سریال دوشنبه ۱۶ مرداد سال گذشته در لوکیشن خانه پوردورانی‌ها در خیابان قنبرزاده منطقه رسالت تهران کلید خورد و همه اعضای خانواده پوردورانی از جمله علی دهکردی، دیبا زاهدی و فریبا کامران مقابل دوربین رفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش سریال «عیاری» به سال آینده موکول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..