تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شانس ایران برای کسب میزبانی مسابقات جهانی پرورش اندام زیاد است

شانس ایران برای کسب میزبانی مسابقات جهانی پرورش اندام زیاد استرافائل سانتونجا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره شانس ایران برای کسب میزبانی مسابقات جهانی پرورش اندام گفت: افراد زیادی در ایران به پرورش اندام علاقه دارند. سرمایه های خوبی در این رشته در کشور ایران وجود دارد، ضمن اینکه کشور شما دارای برگزار کنندگان و سازمان‌دهندگان خوبی هم است به همین دلیل ایران شانس زیادی برای کسب میزبانی مسابقات جهانی پرورش اندام دارد.

او ادامه داد: ایران تیم‌های بسیار قوی به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام و مدال های طلای بسیاری را که کسب می کند. کشور شما دارای غذاهای بسیار خوبی است و ژنتیک خوبی نیز در ایرانی ها وجود دارد. این دو عامل باعث شده است ورزشکاران خوبی در اینجا وجود داشته باشد.

سانتونجا افزود: هدف اول ما آن است که قبل از تناسب اندام، ورزشکاران شاد و سالمی داشته باشیم که در کنار خانواده باشند و برای جامعه مفید واقع شوند. من شما را به فضای مدرنی که برای پرورش اندام ایجاد کرده ایم دعوت می کنم. جایی که ما ورزشکاران را به سوی ورزش سالم، بدون دارو و با بدن های با اولویت سلامت هدایت می کنیم.

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام در واکنش به این موضوع که ان پی سی در بدنسازی همان نقش ان بی ای در بسکتبال آمریکا را دارد بیان کرد: ان بی ای کارهای بزرگی برای بسکتبال انجام داده اما ان پی سی کاری برای پرورش اندام انجام نداده است. ما در کمیته ملی المپیک آمریکا پذیرفته شده ایم و آنها ما را قبول دارد ما نیز در مسیر دوستی و صلح قرار داریم.

سانتونجا درباره حضور جبلی نماینده ایران در فدراسیون جهانی پرورش اندام و رابطه اش با او بیان کرد: ماده جبلی را قبول داریم. او فرد کار درستی است اما باید این موضوع را پذیرفت که ما با شخص کاری نداریم بلکه با جمع و فدراسیون ایران کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

نمره قبولی فدراسیون بدنسازی در سال ۹۶ رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام اواخر مهر ماه وارد ایران می شود رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام به دیدار شهنازی می رود

انتهای پیام/

اظهارات رافائل درباره وضعیت پرورش اندام ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شانس ایران برای کسب میزبانی مسابقات جهانی پرورش اندام زیاد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..