تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سگی که به طرز عجیبی روی دوپا راه می‌رود! +فیلم

سگی که به طرز اعجاب‌انگیزی روی دوپا راه می‌رود +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پاتن سگی است که به طور ذاتی دارای یک ناهنجاری در بدن خود می‌باشد و به همراه صاحبش در فیلیپین زندگی می‌کند. او با وجود داشتن دوپای کمتر نسبت به سایر هم‌نوعان خود به راحتی زندگی می‌کند و راه می‌رود.

پاتن تنها با دوپا جلویی خود به طرز عجیبی تعادل خود را حفظ می‌کند و حتی می‌دود. این سگ طرفداران بسیاری در محله زندگی خود دارد و به نوعی به نماد شجاعت و امید زندگی تبدیل شده است. صاحب پاتن راننده کامیون است و در مصاحبه با یک رسانه محلی گفت: من شش سال پیش در نانوایی کار می‌‌کردم و یک روز یکی از همکاران 5 توله سگ را برای من آورد. از میان این 5 توله تنها پاتن را برای خود نگه داشتم و امروز وقتی راه رفتن و شادی او را می‌بینم به خود افتخار می‌کنم.

مرد فیلیپینی در ادامه گفت: از همان ابتدا که پاتن را برای خود نگه داشتم، دوستان و اعضای خانواده‌ام مرا سرزنش می‌کردند و می‌گفتند این حیوان با دوپا زیاد دوام نمی‌آورد و سرانجام می‌میرد. ولی من به پاتن بسیار اهمیت می‌دادم و به خوبی مراقبش بودم. امروز که او این‌گونه راه می‌رود دوستانم مرا بسیار تشویق می‌کنند.

پاتن دو سال اول زندگی‌اش را صرف یادگیری راه رفتن و حفظ تعادل کرد و سرانجام تلاش‌های بی‌وقفه او نتیجه داد. پاتن به صاحب خود بسیار علاقه‌مند است و برای جبران زحمات او با تمام قدرت از صاحبش مراقبت می‌کند. به گفته ساکنان محله زندگی پاتن واقعا مثل یک گارد محافظ برای صاحبش و خانه او می‌باشد. این سگ عجیب مقداری حسود است و زمانی که صاحبش به سگ دیگری توجه می‌کند واکنش نشان می‌دهد.

در ادامه فیلمی از راه رفتن این سگ را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: لحظه دلهره آور نجات سگ از چنگ مار سمی +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سگی که به طرز عجیبی روی دوپا راه می‌رود! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..