تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیکی نوت مایکروسافت به اندروید و iOS خواهد آمد

استیکی نوت مایکروسافت به اندروید و iOS خواهد آمدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استیکی نوت‌های مایکروسافت، از هر نوعی، در حال راه یافتن به گوشی‌های هوشمند هستند اما نه به عنوان یک اپلیکیشن جداگانه. برنامه بهره‌وری شده مایکروسافت در حال یکپارچه شدن با OneNote است به طوری که کاربران می‌توانند بدون زحمت، استیکی نوت‌های خود را بین دستگاه‌های خود سینک کنند.

این قابلیت به عنوان بخشی از به روزرسانی جدید برای OneNote در اندروید و iOS عمل می‌کند. این آپدیت یک تب جدید به اپلیکیشن OneNote اضافه خواهد کرد که کاربران قادر خواهند بود استیکی نوت‌های مشترک بین دستگاه‌های خود را مشاهده کنند.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد این قابلیت اضافه شده به اپلیکیشن OneNote برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS کار شده باشد ولی این شایعه وجود دارد که یک ورژن موبایلی Sticky Notes قرار است طراحی شود. هرچند، مایکروسافت این چند وقت اخیر روی اپلیکیشن جایگزین هوم اسکرین خود سخت کار می‌کند. در نتیجه، احتمال دارد یک عملکرد هماهنگی استیکی نوت هم برای لانچر مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک منتشر شود.

استیکی نوت مایکروسافت به اندروید و iOS خواهد آمد

بیشتر بخوانید: اسکایپ قابلیت تراکنش مالی را برای سیستم عامل ویندوز 10 ارائه داد +تصویر

انتهای پیام/

استیکی نوت به اندروید و iOS می‌آید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیکی نوت مایکروسافت به اندروید و iOS خواهد آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..