تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا 3.1 پلاس با نمایشگر 6 اینچی و دوربین دوگانه رونمایی شد +ویدئو

نوکیا 3.1 پلاس با نمایشگر 6 اینچی و دوربین دوگانه رونمایی شد +ویدئوبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی فنلاندی HMD Global مدتی است که به خط تولید گوشی‌های نوکیا جان تازه‌ای بخشیده و گوشی‌های به روزی از این برند قدیمی را روانه بازار کرده است. این شرکت به تازگی گوشی جدید Nokia 3.1 Plus را به صورت رسمی در هند رونمایی کرده است.

Nokia 3.1 Plus که به نمایشگر بزرگ 6 اینچی تجهیز شده، مبتنی بر اندروید وان است و در دسته گوشی‌های اقتصادی جای می‌گیرد. Nokia 3.1 Plus نسبت به مدل معمولی تفاوت‌های قابل‌ توجهی به‌ خود دیده است؛ از جمله بهره‌گیری از دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت و باتری با ظرفیت بیشتر.

نمایشگر Nokia 3.1 Plus از نسبت تصویر 18:9 و وضوح تصویر 1440 در 720 پیکسل پشتیبانی می‌کند. این یعنی میان‌ رده‌ جدید فنلاندی‌ها نسبت به گوشی‌های Nokia 6.1 Plus و Nokia 5.1 Plus، دارای نمایشگر بزرگتری است. در ضمن، گوشی تازه معرفی شده HMD Global برخلاف دو گوشی دیگر، بریدگی بالای صفحه نمایش ندارد.

در پنل پشتی این دستگاه شاهد دوربینی دوگانه شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 (به‌عنوان سنسور اصلی) و یک سنسور 5 مگاپیکسلی (برای تشخیص عمق) هستیم. بدیهی است که از سنسور دوم به‌منظور ایجاد افکت بوکه روی تصاویر استفاده می‌شود. Nokia 3.1 Plus نخستین گوشی اقتصادی HMD Global است که در قسمت پشتی، از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد. در کنار این‌ها، پنل جلویی دستگاه هم دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی است.

نوکیا 3.1 پلاس با نمایشگر 6 اینچی و دوربین دوگانه رونمایی شد +ویدئو

HMD Global در گوشی جدیدش از پردازنده‌ Helio P22 ساخت کمپانی مدیاتک استفاده کرده است که نسبت به پردازنده‌ به کار رفته در مدل معمولی Nokia 3.1، سرعت بیشتری دارد. هشت هسته‌ی Cortex-A53 به‌ کار رفته در پردازنده‌ Helio P22، دارای سرعت پردازشی بیشتری نسبت به مدل معمولی هستند و این در حالی است که رم و حافظه‌ داخلی این دو گوشی مثل هم است. Nokia 3.1 Plus در دو مدل جداگانه با 2 گیگابایت رم / 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی یا 3 گیگابایت رم / 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود. گفتنی است که کاربران می‌توانند در صورت تمایل با کارت حافظه جانبی microSD تا سقف 400 گیگابایت، حافظه‌ی داخلی این گوشی را گسترش دهند.

گوشی هوشمند Nokia 3.1 Plus به نسخه‌ی Oreo سیستم عامل اندروید One مجهز شده است و مدتی پس از عرضه، این سیستم‌ عامل به نسخه‌ Pie به‌ روز رسانی خواهد شد. در ضمن، این گوشی ظاهری مات دارد و در سه رنگ آبی، سفید و بالتیک روانه‌ی بازار می‌شود. گفته می‌شود قیمت این گوشی در بازار هند 155 دلار خواهد بود.

گفتنی است، Helio P22 در گروه تراشه‌های 12 نانومتری قرار می‌گیرد و به‌ طرز قابل‌ توجهی قدرت بیشتری نسبت به پردازنده‌های 28 نانومتری موجود در مدل معمولی Nokia 3.1 دارد. گوشی جدید نوکیا دارای یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و طبق ادعای شرکت سازنده، می‌تواند با یک‌ بار شارژ، تا دو روز دوام بیاورد. Nokia 3.1 Plus در کنار تمامی این موارد، به پورت micro USB تجهیز شده است.

در ادامه می‌توانید تیزر معرفی گوشی جدید HMD Global یعنی Nokia 3.1 Plus را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جزئی Mate 20 Pro لو رفت +تصاویر

انتهای پیام/

Nokia 3.1 Plus به صورت رسمی معرفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا 3.1 پلاس با نمایشگر 6 اینچی و دوربین دوگانه رونمایی شد +ویدئو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..