تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست آموزش و پرورش از حوزه برای تهیه بسته‌های آموزش خودمراقبتی دختران

به گزراش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش به دعوت مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور در قم حضور یافت و بازدیدی از مرکز حوزه‌های علمیه خواهران و مدیریت حوزه علمیه و مدرسه علمیه جامعةالزهرا(س) داشت. در این دیدار نشستی با آیت‌الله مدنی ریاست حوزه علمیه جامعةالزهرا و معاونان پژوهشی، آموزشی و فرهنگی او برگزار شد و گزارشی از عملکرد دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش در سال‌های گذشته و برنامه‌های در دست اجرا ارائه شد.

در این دیدار فرحناز مینایی‌پور مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش درخواست کمک و یاری از حوزه علمیه در خصوص بسته‌های آموزش خودمراقبتی و آموزش صیانت از حریم شخصی و خصوصی با استفاده از آموزه‌های دینی در رابطه با حیاء، عفاف و حجاب را مطرح کرد.

در این دیدار آیت‌الله مدنی ریاست حوزه علمیه جامعة‌الزهرا(س) با تاکید بر این موضوع و اشاره به شکاف نسلی و نگرانه درباره ضوابط و شیوه‌های مراوده، عنوان کرد: نمی‌توان در برابر تهدیدات دشمن شانه خالی کرد و همه باید نگران آموزش و پرورش باشیم، خصوصا درباره دختران چون آنها مادران آینده و تربیت کننده نسل هستند، پس تربیت دختران امروز بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: ممکن است جای ارزش و غیرارزش و هنجارها و غیرهنجارها عوض شود، بنابراین با پاک کردن صورت مسئله مشکلات جامعه حل نمی‌شود. گسترش شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش مشکلاتی از این دست شده است و با کتمان واقعیت‌های جامعه نمی‌توان به حل آنها کمک کرد، ما باید برای حل مسئله تلاش کنیم، اما نه به شکل غربی، بلکه بحث فطرت و گرایش فطری به مسائل را داریم و با مراجعه به مبانی خودمان می‌توانیم آموزش‌های مناسبی را پیش‌بینی کنیم.

رئیس حوزه علمیه جامعة الزهرا(س) عنوان کرد: می‌توان با تشکیل کارگروه مشترک و به استناد پژوهش‌های انجام شده، بسته‌های آموزشی و درس‌نامه‌های مناسب را تهیه کرد. بنابراین بهتر است افرادی جهت حضور در کارگروه مشترک معرفی شوند و همکاری‌ها در این باره تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست آموزش و پرورش از حوزه برای تهیه بسته‌های آموزش خودمراقبتی دختران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..