تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث نخستین استودیوی ضبط برنامه کودکان و نوجوانان در قم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حسن ندافی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: با تجهیز این استودیو درقالب طرح رادیو کانون به عنوان طرح ابتکاری استان،کودکان و نوجوانان قم در زمینه ضبط برنامه های سرود، قصه های 90 ثانیه ای و همچنین تولید برنامه های پنج دقیقه ای فعالیت خواهند داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در ادامه بیان کرد: وصیتنامه شهید مدافع حرم محسن حججی به فرزند خود «علی» در قالب شعر توسط کودکان و نوجوانان استان در حال انجام است که این اثر با طی کردن مراحل نهایی، درهفته های آینده رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی این استودیو نقش مهمی در استعدادیابی کودکان و نوجوانان در زمینه تولید آثار چندرسانه ای خواهد داشت افزود: اجرای طرح استعدادیابی به منظور شناسایی کودکان و نوجوانان مستعد در زمینه بازیگری، کارگردانی، فیلم نامه نویسی و بخش های مختلف تولید فیلم در دستور کار است.

وی فعال شدن رشته های مختلف هنری دراین کانون ها را از جمله اولویت های ضروری دانست و اشاره کرد: به منظور مهارت آموزی و هنرآموزی و همچنین کشف استعداد کودکان و نوجوانان در رشته های مختلف هنری و صنایع دستی از جمله سفالگری در حال راه اندازی فعالیت این رشته ها درکانون های کودک و نوجوان استان هستیم.

ندافی، آینده فعالیت کانون های کودک و نوجوان را امیدوار کننده دانست و عنوان کرد: با تغییراتی که در سطوح مختلف مدیریتی کانون های کودک و نوجوان در کشور انجام شده ، توجه به توسعه فعالیت های این کانون ها افزایش یافته است.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قم با 13 مرکز فرهنگی و هنری ثابت، سیار و پستی، مشغول فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری در استان است.

انتهای پیام /ح

کودکان قمی صاحب استودیوی ضبط برنامه می شوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث نخستین استودیوی ضبط برنامه کودکان و نوجوانان در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..