تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش بزرگداشت حضرت ابوطالب (ع)در قم برگزار خواهد شد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله سیدمحمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش حضرت ابوطالب (ع) با اشاره به اینکه آن حضرت سهم بزرگی در ترویج دین اسلام و حفظ پیامبر(ص) داشتند،گفت: ایشان برای احیای سنت رسول گرامی اسلام فداکاری‌های بسیاری کردند و بعد از فوت ایشان حضرت محمد(ص) بسیار غمگین بودند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه عموی گرامی پیامبر اسلام حق زیادی بر مسلمان دارد عنوان کرد: ایشان شخصیتی مومن و پرهیزگار بود و در ترویج و حفظ دین اسلام تلاش‌های بسیاری متحمل شد.

وی تاکید کرد: باید در قالب همایش‌ها و نشست‌های مختلف افکار و اندیشه‌های حضرت ابوطالب(ع) تبیین شده و شخصیت ایشان بیش از پیش به جامعه اسلامی معرفی شود.

آیت الله علوی گرگانی در خصوص زمان برگزاری همایش نیز اشاره کرد: بهتر است این همایش بعد از ماه صفر برگزار شود تا طلابی که در تبلیغ هستند نیز بتوانند بعد از بازگشت در همایش حضور یابند.

وی با تاکید بر اینکه به سهم خود باید نسبت به معرفی شخصیت‌های دینی و همچنین علما اهتمام داشته باشیم عنوان کرد: متاسفانه در ادای حق شخصیت‌های دینی و تلاش‌هایی که برای حفظ و ترویج دین کشیده اند عاجز هستیم.

همایش بزرگداشت حضرت ابوطالب(ع) تا پایان سال از سوی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و دیگر نهادهای حوزوی در قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

شخصیت و اندیشه‌های حضرت ابوطالب(ع) به جامعه اسلامی معرفی شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش بزرگداشت حضرت ابوطالب (ع)در قم برگزار خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..