تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف بیش از ۵۴۳ میلیون متر مکعب گاز در نیروگاه‌های استان زنجان

ساعت: 16:18 منتشر شده در مورخ: 1397/07/21 شناسه خبر: 1418177

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به میزان مصرف گاز در نیروگاههای استان زنجان گفت: بیش از 543 میلیون متر مکعب گاز در نیروگاه‌های استان زنجان مصرف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی احمدلو در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; از مصرف بیش از 543 میلیون متر مکعب گاز در نیروگاه های استان زنجان در 6 ماه نخست سال 97 خبر داد اظهار کرد: این میزان مصرف در 6 ماهه سال 96 بیش از 508 میلیون متر مکعب گاز بوده است که رشد بیش از 6 درصدی را نسبت به پارسال نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: افزایش 4.6 درصدی تحویل گاز به نیروگاههای استان گامی مهم در مسیر کمک به کاهش آلایندگی های زیست محیطی، صرفه جویی های اقتصادی و فراهم سازی زمینه تولید برق بیشتر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان مصرف کل 6 ماهه امسال را یک میلیارد و 165 میلیون و580 هزار متر مکعب گاز طبیعی اعلام کرد.

احمدلو بیان کرد: مصرف کل استان در 6 ماهه سال گذشته بیش از یک میلیارد و 113 میلیون و 178 هزار متر مکعب گاز بوده است که بیانگر افزایش 4.4 درصدی مصرف مشترکین نسبت به سال گذشته است.

وی افزود: این شرکت در زمینه تحویل گاز به نیروگاه و صنایع استان با تمام توان خود گام بر‌می‌دارد و امیدواریم بتوانیم زمینه‌های بهره‌مندی هرچه بیشتر صنایع استان از این انرژی پاک را فراهم کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف بیش از ۵۴۳ میلیون متر مکعب گاز در نیروگاه‌های استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..