تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی از شهر‌ها و روستا‌های ملی کشور

بازدید ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی از شهر‌ها و روستا‌های ملی کشورپویا محمودیان معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد:ارزیابان بین‌المللی شورای جهانی صنایع دستی در ابتدای آبان ماه برای بازدید از شهر‌ها و روستا‌های ملی ایران وارد کشور می‌شوند و تا دهم آبان ماه در ایران هستند.

وی افزود:غدا هیجاوی رئیس شورای منطقه آسیا و اقیانوسیه و یوشا کریشنا، عضو افتخاری و مشاور عالی شورای جهانی صنایع دستی از کشور هند جزء ارزیابانی هستند که وارد ایران می‌شوند. این ارزیابان در طول زمانی که در ایران هستند در راستای صحبت‌هایی که در خصوص جایگاه ایران در شورای جهانی صنایع دستی و شورای منطقه آسیا و اقیانوسیه خواهیم داشت از آباده، شهر ملی منبت، میبد، شهر ملی زیلو و خراشاد، روستای ملی توبافی یا حوله‌بافی بازدید می‌کنند و پرونده این شهر‌ها را برای قرارگیری این شهر‌ها و روستا‌ها در میان روستا‌ها و شهر‌های جهانی تکمیل و بررسی می‌کنند.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:ما امیدواریم با توجه به توانمندی‌های منبت آباده، زیلوی میبد و حوله‌بافی خراشاد شاهد قرارگیری آنها در شبکه شهر‌ها و روستا‌های جهانی صنایع دستی باشیم.

محمودیان تصریح کرد:ما معتقدیم با توجه به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران، کشورمان در وهله اول این قابلیت را دارد که ریاست شورای جهانی صنایع دستی را در منطقه آسیا و اقیانوسیه از آن خود کند از این رو در حال آماده کردن تمهیدات این موضوع هستیم.

انتهای پیام/

ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی از روستاهای کشور بازدید می کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی از شهر‌ها و روستا‌های ملی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..