تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




LTE در آینده نزدیک برای مکالمات در کشور استفاده می‌شود

مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات به مهر خبر داد؛

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مهرداد ترابیان  مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات گفت: در جا‌هایی از قبیل تلفن ثابت، پوشش تلفن همراه و پهن باند اینترنت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برای اپراتور‌ها صرفه اقتصادی نداشته باشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرمایه گذاری می‌کند.

وی افزود: اتفاقی که از سال‌های گذشته شروع شده و در دولت دوازدهم با سرعت هرچه تمام به پیش می‌رود بحث پهن باند دولت الکترونیک و اینترنت است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای پروژه‌های فاز دو توسعه ارتباطات زیرساخت روستایی کشور خبر داد و گفت: تا شهریورماه سال ۹۸ تمامی روستا‌های بالای ۱۶ خانوار کشور از پهن باند اینترنت بهره مند می‌شوند.

پهن باند دولت الکترونیک در دولت دوازدهم با جدیت دنبال می‌شود

ترابیان ادامه داد: منظور از پهن باند در قالب فاز دو توسعه ارتباطات زیرساخت روستایی کشور سرعتی بیش از اینترنت نسل سوم و چهارم دارد.

وی بابیان اینکه در بحث پوشش تلفن همراه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با محدودیت منابع مالی مواجه است، گفت: امسال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بحث پوشش تلفن همراه اولویت را برای روستا‌های بالای ۱۰۰ خانوار کشور قرار داده است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: با توجه به ارتقاء استفاده از تکنولوژی اینترنت، در دنیا رفته رفته مکالمات از سبد سرویس اپراتور‌ها حذف می‌شود و در آینده نزدیک از شبکه LTE در کشور برای مکالمات استفاده می‌شود.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «LTE در آینده نزدیک برای مکالمات در کشور استفاده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..