تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع نمادین حضرت رقیه(س) با حضور دختران نونهال

تشییع نمادین حضرت رقیه(س) با حضور دختران دبستانیبه گزارش خبرنگار حوزه تکیه حسینی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با پنجم ماه صفر و شهادت حضرت رقیه(س)؛ دختران دبستان پرتوی اعظم با حرکت دسته عزاداری به صورت نمادین مراسم تشییع حضرت رقیه(س) را برگزار می‌کنند. 

در این مراسم که به یاد دختر سه ساله حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار می‌شود دختران اول تا دوم دبستانی با به سرداشتن سربندهای حضرت رقیه(س) در سوگ این بانوی بزرگ می‌نشینند‌‌.

گفتنی است؛ این مراسم صبح روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ساعت ۱۰ صبح، واقع در میدان رسالت، خیابان هنگام، جنب شرکت واحد، کوچه صبوری، برگزار می‌شود‌.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع نمادین حضرت رقیه(س) با حضور دختران نونهال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..