تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزت ملی با نگاه به خارج بدست نمی آید

ساعت: 16:38 منتشر شده در مورخ: 1397/07/21 شناسه خبر: 1417969

نماینده گلستانی کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشورگفت: عزت و استقلال ملی ما با نگاه به خارج از مرزها به دست نمی آید بلکه درسایه ی تکیه بر مردم، توانمندی های داخلی و عمل به رهنمودهای ولایت فقیه بدست می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلاس بیست؛ محمد امین پسرکلو در یادداشت خود با موضوع تصویب کنوانسیون های بی فایده آورده است: یکی دیگر از نسخه‌های پیچیده شده توسط جریان غربگرا که امروز گریبانگیر فضای سیاسی کشورمان شده، ماجرای FATF و ادعای حل شدن مشکلات کشور و جلوگیری از منزوی شدن ایران با تصویب این پیمان است.

وی افزود: رهبرانقلاب در "Fatf" با اشاره به استعماری بودن کنوانسیون های بین المللی راه درست را قانون گذاری مستقل داخلی بدون پذیرش خواست بیگانه دانستند، اما اکنون مجلسی که حقوق و مزایای نمایندگانش برای مردم، مشخص نیست، مجلسی که آراء نمایندگان آن برای مردم شفاف نیست، مجلسی که با سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی مخالفت کرده، حاضر به تصویب لایحه ی ننگین Fatf شده است.

نماینده گلستانی کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشور دامه داد: لایحه ای که با تصویب آن نظام جمهوری اسلامی موظف به ایجاد شفافیت برای دشمنان و ارائه ی تمامی اطلاعات مالی و همچنین قطع ارتباط مالی با نهادهای انقلابی می شود، که تمام این موارد، مانعی بر سر راه فعالیت آزادانه ی نظام بانکی کشور و برقراری تعامل با موسسات مالی دنیا شود.

وی متذکرشد: چگونه است که ترامپ بخاطر منافع آمریکا از معاهده ی محیط زیست پاریس جدا می شود اما ما با دست خودمان حاضریم درچاه معاهده هایی مانند Fatf بیفتیم؟

پسرکلو تصویب برجام را ضعف دیگر مجلس شورای اسلامی خواند و گفت: تجربه نتایج ضعیف برجام نشان داده است که هیچ تضمینی برای حل مشکلات از طریق مذاکره و اعتماد به آمریکا وجود ندارد. تجربه ای که می گوید؛ عزت و استقلال ملی ما نه با نگاه به بیرون از مرزها، بلکه درسایه ی تکیه بر مردم، توانمندی های داخلی و عمل به رهنمودهای ولایت فقیه بدست می آید.

نماینده گلستانی کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشور در خاتمه تصریح کرد: به صراحت مشخص است که هیچ سیاستمدار دلسوز این انقلاب اسلامی حاضر به پذیرش این طرح ذلت بار اقتصادی نخواهد شد. امیدواریم که نمایندگان شورای نگهبان هوشیار باشند و با رد این قوانین ننگین، بار دیگر ذلت را بر ملت ایران تحمیل نکنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزت ملی با نگاه به خارج بدست نمی آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..