تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۴۰۰۰ متر مربع از روستای قره جه کلاله آسفالت شد+ تصاویر

ساعت: 15:27 منتشر شده در مورخ: 1397/07/21 شناسه خبر: 1418150

این پروژه که از شهریور ماه امسال استارت کار آن خودره بود، با آسفالت بیش از 4000 هزار متر مربع روستای قره جه به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، در بازدید فرماندار کلاله بهمراه معاون و رئیس بنیاد مسکن شهرستان از اسفالت روستای قره جه، فرماندار کلاله در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این پروژه اسفالت به مساحت ۴۲۰۰متر مربع و با مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان که در شهریور ماه کلنگ زنی شده بود، یک ماهه با همکاری بنیاد مسکن تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی افزود: نگاه دولت تدبیر و امید به روستاها، نگاهی توسعه گرا است و به طور حتم با ادامه این روند، شاخص های خدمات در مناطق روستایی از رشد قابل توجه و چشمگیری برخوردار خواهد شد.

حمیدی در پایان تصریح کرد: دهیاران و شوراها محوریت توسعه پایدار در روستاها هستند؛ برای توسعه روستا دهیاران و شوراها باید با بخشداری و مسئولان ارتباط و تعامل بیشتری داشته باشند.

 

kalalekhabar ir 1

kalalekhabar ir 2

kalalekhabar ir 3

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۴۰۰۰ متر مربع از روستای قره جه کلاله آسفالت شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..