تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش مهمترین راهکار بهبود فرهنگ ترافیکی است/ فوت 102 موتور سوار در تصادفات جاده ای سال 96

ساعت: 15:14 منتشر شده در مورخ: 1397/07/21 شناسه خبر: 1417963

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اعلام کرد: برای بهبود وضعیت کنونی و اصلاح رفتارهای ترافیکی باید مشارکتهای بین دستگاهی افزایش یابد و آموزش فرهنگ ترافیک به عنوان مهمترین راهکار جدی گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از گلستان ما؛ مهدی میقانی در همایش تجلیل از برترین های ترافیکی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در کانون فرهنگی هنری طه گرگان برگزار شد، اظهارکرد: هدف اصلی از به کاربستن این راهکارها، کاهش تلفات جاده‌ای است تا شاهد افزایش نشاط و سلامتی در جامعه باشیم.

وی درادامه با توجه به تعداد 102 موتور سوار کشته شده در تصادفات جاده ای سال 96 در استان اظهارکرد: در آمار تلفات جاده‌ای کشور، موتورسواران در صدر قرار دارند که برای حفظ سلامتی و قانونمندی آنان، نیازمند اقدامات موثر و متفاوت که همان مهندسی مجدد در روابط کاری با صرف حداکثر انرژی و حداقل هزینه است، می باشیم.

توجه هرفرد به نقش خود در جامعه، انسجام بیشتر دستگاههای اجرایی مرتبط، بهره‌گیری از ابزارها و علوم و فنون جدید و رعایت ترافیک داخل شهری و قوانین بویژه توسط موتورسواران از تاکیدات دیگر مقامات ارشد ناجای استان در این همایش بود.

رانندگان تاکسی و اتوبوس، دهیاران، افسران پلیس، فرهنگ یاران و دانش آموزانی که تلاش ویژه‌ای در نهادینه سازی فرهنگ ترافیک در شهرها و روستاها داشتند، نمونه‌هایی بودند که در این همایش تقدیر شدند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش مهمترین راهکار بهبود فرهنگ ترافیکی است/ فوت 102 موتور سوار در تصادفات جاده ای سال 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..