تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سایت کمیته بین المللی پارالمپیک به نتایج سیامند رحمان

بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸.

واکنش سایت کمیته بین المللی پارالمپیک به نتایج سیامند رحمانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سایت کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC ) در واکنش به قهرمانی سیامند رحمان وزنه بردار ارزشمند دسته بعلاوه ۱۰۷ کیلوگرم کشورمان در بازی‌های پارالمپیک آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی نوشت، رحمان از عنوان قهرمانی خود در بازی پارا آسیایی دفاع کرد، اما برای ثبت رکورد جهانی ددر دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم مردان اقدام نکرد.

در گزارش این سایت جهانی آمده است: سیامند رحمان در راه کسب مدال طلای وزنه برداری وزن بعلاوه ۱۰۷ کیلوگرم مردان در بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، طرفداران خود را مسرور کرد، اما این ورزشکار ایرانی هیچ تلاشی برای شکستن رکورد جهانی ۳۱۰ کیلوگرمی خود نکرد.

رحمان، فوق ستاره وزنه برداری اوایل سال جاری وعده داده بود که بهترین رکوردش را برای بازی‌های پاراآسیایی اندونزی ۲۰۱۸ و بازی‌های پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو ذخیره کرده است و رکورد جهانی خود را در جاکارتا خواهد شکست.

طرفداران رحمان روز جمعه (۱۲ اکتبر) شاهد این تلاش نبودند، زمانی که سیامند برای سومین تلاش خود وزنه ۲۹۵ کیلوگرم و رکورد بازی‌های پاراآسیای را انتخاب کرد، اما قویترین پاراالمپین جهان برنامه‌های خود برای توکیو موکول کرد.

رحمان گفت: "من خیلی خوشحالم که این سومین مدال طلای من در بازی‌های پارا آسیایی است و من برای بار دوم (پس از اینچون ۲۰۱۴) رکورد بازی‌های پارا آسیایی را شکستم. "

" می‌خواستم رکورد جهانی را تغییر داده و بشکنم، اما مربی من متوجه شد و به من گفت که رکوردشکنی در این رقابت‌ها لزومی ندارد، زیرا این مسابقه در آسیا است، بنابراین در رنکنیگ جهانی نیست.

قویترین پارالمپین جهان افزود:"هدف و برنامه من برای توکیو ۲۰۲۰ است و برنامه ریزی و برنامه خاصی برای شکستن رکورد تاریخی در توکیو دارم. "

با این حال، قهرمان مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو می‌گوید که اگر مربیان در جاکارتا چراغ سبز نشان می‌دادند، رکوردشکنی می‌کرد.

"اکنون آماده‌تر از ریو (زمانی که رکورد جهانی را شکست) بودم؛ زیرا من به راحتی می‌توانستم رکورد جهانی را بشکنم، اما به مربی ام احترام می‌گذارم و مربی به من گفت که شاید تحت این فشار، آسیب ببینم. "

هنگامی که با اصرار از او پرسیده شد که چه وزنه‌ای را می‌تواند بلند کند، این وزنه بردار ۳۰ ساله با لبخند گفت: "این راز است".

مدال نقره دسته بعلاوه ۱۰۷ کیلوگرم نیز به منصور پورمیرزائی از ایران رسید. او ۲۴۸ کیلوگرم را برداشت و وزنه بردار عراقی ۲۴۰ کیلوگرم را برداشت و برنز گرفت.

بيشتر بخوانيد: غریب شی: حیف شد نتوانستم وزنه 245 کیلوگرمی را بزنم

صلحی‌پور: هدفم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی در بازی‌های پاراآسیایی

مرادی: در مسابقات پاراآسیایی مدال نقره نصیبم شد


انتهای پیام/


سیامند رحمان هوادارانش را در انتظار شکستن رکورد جهان گذاشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سایت کمیته بین المللی پارالمپیک به نتایج سیامند رحمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..