تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست کی‌روش؛ آغاز دلهره برای حذف و اضافه!

۷۸۴۰۵۷

۱۲۳۱ بازدید

29 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی ایران امروز اولین تصاویر تیمی خود در پروژه جام ملت های آسیا 2019 را در دوربین عکاسان به ثبت رساندند.

ورزش سه: 29 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی ایران امروز اولین تصاویر تیمی خود در پروژه جام ملت های آسیا 2019 را در دوربین عکاسان به ثبت رساندند.

این 29 بازیکن شامل 4 دروازه بان، 10 مدافع، 11 هافبک و 4 مهاجم هستند که اگر کاوه رضایی مصدوم را در این جمع در نظر بگیریم این تعداد به 30 خواهد رسید. اردونشینان تیم ملی به جز یکی، دو بازیکن اغلب سابقه طولانی حضور در جمع ملی پوشان را دارند و اکثرشان به تناوب در تیم ملی نیز به میدان رفته اند. در این شرایط خط زدن حداقل 7 بازیکن از این جمع کاری بسیار دشوار برای کادرفنی تیم ملی است.

سوال مهم از کی روش و گروهش این است که آیا این عکس 29 نفره فرد تازه ای را نیز در جمع خود خواهد داشت؟ به نظر می رسد به جز کاوه رضایی که او هم به دلیل مصدومیت دو اردوی تیم ملی را از دست داده و کارش حالا هم سخت تر شده است بسیار بعید است که بازیکن جدیدی به تیم ملی اضافه شده و به فهرست نهایی راه پیدا کند مگر آنکه درخششی عجیب و غریب در یکی، دو ماه آینده توسط بازیکنی صورت پذیرد که البته پیش شرط چنین فردی به اردو این است که پیش تر در ذهن کادرفنی تیم ملی بوده و نامش رجیستر شده باشد.

لیست کی‌روش؛ آغاز دلهره برای حذف و اضافه!

قابی که امروز کی روش در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال در نظر گرفت و عکاسان دور آن حلقه زدند به نظر اولین و البته کامل ترین قاب ملی ما برای پروژه جام ملت های آسیا 2019 است. جایی است که 23 بازیکن با 23 عضو کادرفنی، سرپرستی، پزشکی و تدارکات راهی امارات خواهند شد تا شاید فوتبال ایران پس از 43 سال قهرمانی جام ملت ها را به دست بیاورد.

لیست کی‌روش؛ آغاز دلهره برای حذف و اضافه!

کی روش قبلا در توضیح انتخاب بازیکنان برای فهرست نهایی گفته بود شب ها از استرس خوابش نمی برد وقتی که می خواهد از بین این همه بازیکن ممتاز تعداد محدودی را روانه یک تورنمنت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست کی‌روش؛ آغاز دلهره برای حذف و اضافه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..