تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز شی عجیب در آسمان چین +فیلم

پرواز شی عجیب در آسمان چین +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی مشاهده شی عجیب و نورانی در آسمان مناطقی از کشور چین، مردم این کشور با نگرانی و ابهام به گمانه‌زنی در مورد ماهیت این شی نورانی پرداختند.

شروندان پکن و چونچینگ و مناطقی از مغولستان در ساعت 6:45 غروب ناگهان پرتو‌های نورانی را در حال حرکت در آسمان مشاهده کردند. پس از رویت این شی عجیب به سرعت گمانه‌زنی‌ها در بین مردم و متخصصان در محافل مختلف شروع شد. یکی از این متخصصان در توضیح این رویداد گفت: پرتوهای نور متحرک در آسمان می‌تواند در اثر حرکت یک موشک ایجاد شود. در واقع این کارشناس علوم فضایی این پرتوها را، نور حاصل از گاز خروجی موتور انتهای موشک دانسته است.

انتشار این فیلم در فضای مجازی نیز واکنش‌های زیادی را در پی داشته است و کاربران نظرات متفاوتی در مورد این شی مرموز بیان کرده‌اند. این شی مرموز در حدود 2 دقیقه در آسمان پرواز می‌کند و پس از آن به سرعت ناپدید می‌گردد. بسیاری از کاربران فضای مجازی در واکنش به این پدیده گفتند: بیگانگان برای مشاهده جشن تعطیلات ملی چین آمده‌اند.

با وجود اظهار نظرهای عجیب و باورنکردنی در مورد ماهیت این شی پرنده کارشناسان نظامی با رد هرگونه دخالت موجودات بیگانه در پرواز این شی نورانی آن را هواپیمای فوق سری DF-ZF نیروهای مسلح چین دانسته‌اند. به نقل از یکی از مجلات نظامی کشور چین این پدیده پرواز آزمایشی یه هواپیمای نظامی بوده است. هواپیمای DF-ZF یه هواپیمای نظامی هیبریدی می‌باشد که سازندگان چینی از ساخت و تولید آن در آیند‌ه‌ای نزدیک خبر داده‌اند ولی هیچ گونه جزییاتی از ویژگی‌های این پرنده سری منتشر نکرده‌اند.

مقامات رسمی چین هنوز هیچ‌گونه اظهار نظری در مورد این پدیده عجیب نکرده‌اند و همین سکوت به شایعات مینی بر دخالت مقامات دولتی و نظامی این کشور در ایجاد چنین رویداد‌های عجیبی دامن زده است. نکته قابل توجه در مورد این رویداد این است که درست چند دقیقه قبل از مشاهده این شی نورانی در آسمان، یک ماهواره تحقیقاتی از چین به فضا پرتاب شده بود و در ابتدا شاهدان شی نورانی مرموز را همان ماهواره دانستند ولی بعدا مشخص شد این پدیده با پرواز ماهواره کاملا متفاوت است.

در ادامه فیلم این شی نورانی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: موجودات فضایی در آسمان کشور میزبان جام‌جهانی +فیلم

انتهای پیام/

تصاویری عجیب از شی نورانی در آسمان چین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز شی عجیب در آسمان چین +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..