تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینترنت و تلفن همراه بستر کارآفرینی و بازاریابی را فراهم کرده است

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار بعدازظهر شنبه با حضور در روستای ورکانه همدان و بازدید از طرح توان افزایی زنان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای کارآفرینی به توجه ویژه وزیر ارتباطات به مسئله آموزش از طریق اینترنت و تلفن همراه اشاره کرد.

وی گفت: امروز اینترنت و تلفن همراه به‌عنوان یک ابزار نوین می‌تواند در انتقال و فراگیری آموزش، افزایش مهارت‌ها، تربیت کودکان و مراقبت بهتر از خانواده مفید باشد.

معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده تأکید کرد: خوشبختانه امروز افرادی که فنون درآمدزایی و کسب درآمد از این بستر را می‌دانند کم نیستند و شمار زیادی از مردم از این طریق امرارمعاش می‌کنند.

ابتکار تاکید کرد: امروزه اینترنت و تلفن همراه بستر کارآفرینی و بازاریابی را فراهم کرده و باید از این ظرفیت بهره لازم را برد.

انتهای پیام/پ

سفر ابتکار به همدان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینترنت و تلفن همراه بستر کارآفرینی و بازاریابی را فراهم کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..