تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات حادثه جان باختن «دنیا ویسی» پس از تکمیل گزارش از سوی مقام قضایی منتشر می‌شود

طی اطلاعیه وزارت آموزش‌ و پرورش؛

جزئیات حادثه جان باختن «دنیا ویسی» از سوی مقام قضایی منتشر می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ضمن ابراز تأسف از درگذشت غمبار دنیا ویسی دانش‌آموز عزیز سنندجی، به اطلاع می‌رساند از نخستین لحظه دریافت این خبر تأثربرانگیز، وزارت آموزش‌وپرورش بدون وقفه در سطح منطقه، استان و ستاد، بر روی این موضوع تمرکز کرده و گزارش بررسی‌ها به‌طور مستمر دریافت و اقدامات لازم نیز انجام می‌شد، امّا به دلیل ورود مقام محترم قضایی به این مسئله تا تکمیل پرونده و نهایی شدن نتایج بررسی‌ها، امکان اطلاع‌رسانی پیرامون اقدامات و جزئیات این اتفاق تلخ میسر نشد.

بدین‌وسیله ضمن قدردانی از پیگیری و حساسیت همه رسانه‌ها و خبرنگاران محترم نسبت به علل بروز این رخداد اسفناک، ضمن تلاش برای جلوگیری از بروز شایعه و خدشه به آبرو و حرمت خانواده شریف دانش‌آموز و آموزگار محترم مدرسه، بدیهی است به‌محض نهایی شدن نتایج بررسی مقام قضایی و تکمیل گزارش‌ها، نتیجه اقدامات و پیگیری‌های این وزارتخانه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره اتفاق دبستان روستای گرماش سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات حادثه جان باختن «دنیا ویسی» پس از تکمیل گزارش از سوی مقام قضایی منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..