تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




AFC: بشار رسن به دنبال تکرار قهرمانی در آسیا است

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی از بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس به عنوان یکی از 5 ستاره ای که به دنبال تکرار عنوان قهرمانی در سطح باشگاهی آسیا هستند،یاد کرد.
ای اف سی نوشت: با باقی ماندن تنها چهار تیم در لیگ قهرمانان آسیا 2018، AFC پنج بازیکن را به یاد می آورد که تنها چند گام با تکرار افتخارآفرینی قاره ای فاصله دارند.
ما چند روز با برگزاری بازی های برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فاصله داریم و در بین بازیکنان چهار تیم باقی مانده، پنج ستاره وجود دارند که قبلا به عنوان قهرمانی آسیا دست یافته اند.

در حال حاضر این بازیکنان ماموریت دارند تا پیروزی های خود را به امید فتح معتبر ترین عنوان باشگاهی آسیا ، تکرار کنند.
در ادامه این گزارش به معرفی 5 بازیکن مذکور پرداخته شده است.
در گزارش ای اف سی درباره بشار رسن آمده است:

شاید او جایزه لیگ قهرمانان آسیا را نگرفته باشد، اما استعداد جوان عراقی دو سال پیش به یک عنوان قهرمانی در آسیا دست یافت.

رسن در حالی که هنوز 19 سال داشت، عضو "باشگاه نیروی هوایی" عراق بود که سال 2016 اولین عنوان قهرمانی خود را در رقابت های « AFC کاپ »به دست آورد.

در تابستان 2017، رسن به "پرسپولیس" ایران نقل مکان کرد، بیشتر نیمکت نشین بود زیرا او در حال وفق دادن خود با زندگی در تهران بود و به باشگاه کمک کرد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد که آنجا توسط الهلال حذف شد.
در این فصل، این بازیکن ملی پوش عراقی پیشرفت کرده و به بخش مهمی از خط هافبک این باشگاه ایرانی تبدیل شده است. او تاکنون در 9 مسابقه از 11 بازی پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان بازی کرده و قصد دارد فقط طی دو سال جام قهرمانی در ای اف سی کاپ را با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا کنار هم بگذارد.

بر اساس این گزارش ، چهار بازیکن دیگری که مانند رسن امسال به دنبال تکرار قهرمانی در قاره کهن هستند عبارتند از:
1/ یئوم کی هون، بازیکن تیم سوون سامسونگ کره جنوبی، این باازیکن سال 2006 در سن 23 سالگی به همراه جنبوک موتورز قهرمان لیگ قهرمان شد.
2/ شین هوا یونگ ، دروازه بان تیم سوون سامسونگ کره جنوبی،این گلر 35 ساله، سال 2009 با تیم پوهان استیلرز فاتح لیگ قهرمانان آسیا شد.
3/کوون سون تائه،دروازه بان کره ای کاشیما آنتلرز،این دروازه بان 34 ساله پیش از این دوبار در سال های 2006 و 2016 با جنبوک موتورز فاتح لیگ قهرمانان شده و در صورت تکرار قهرمانی تنها بازیکنی خواهد بود که در این مسیر هت تریک می کند.
4/ حسن الهیدوس، هافبک تهاجمی السد قطر، او به همراه السد سال 2011 به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافته است.
این بازیکن 27 ساله که کاپیتانی السد را بر عهده یک بازی تا رسیدن دوباره به فینال لیگ قهرمانان فقط یک بازی فاصله دارد اما پیش از آن باید بتواند شکست خانگی یک بر صفر برابر پرسپولیس را در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی جبران کند.

بیشتر بخوانید: خط و نشان مهاجم السدقطر برای پرسپولیس ایران

گزارش AFC از دیدار برگشت پرسپولیس ایران و السد قطر


انتهای پیام/


ای اف سی :رسن در میان 5 ستاره ای که به دنبال تکرار عنوان قهرمانی در آسیا هستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «AFC: بشار رسن به دنبال تکرار قهرمانی در آسیا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..