تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت خیرین در تأمین تجهیزات خوابگاهی کوی دانشگاه تهران/ اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز خوابگاه‌های دانشگاه تهران

مشارکت خیرین نیک اندیش در تأمین تجهیزات خوابگاهی کوی دانشگاه تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛

کمره ای رئیس هئیت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران در گزارش پویش تامین نیازه های خوابگاه های دانشگاه تهران که عصر امروز در کوی دانشگاه تهران برگزارشد گفت: در ۵ اسفند ماه سال گذشته ۷۵۰ میلیون تومان به منظور تجهیز خوابگاه های دانشگاه تهران قرار گرفت که از این رقم ۷۴۴ میلیون محقق شد.

وی ادامه داد: این مبلغ به صورت خرد خرد در خرداد و تیرماه سال جاری به حساب بنیاد دانشگاه اضافه شد. این دانشگاه نیازهای بزرگی دارد و این بخش ها با کمک خیرین محقق می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تصور ما این بود که در جشنواره اخیر بنیاد حامیان دانشگاه تهران حدود ۲۰۰ میلیون تومان کمک از سوی خیرین این دانشگاه دریافت کنیم که خوشبختانه این مبلغ با افزایش بیش از سه برابری محقق شد که البته با سود ۱۷ میلیونی این رقم توانستیم کمک‌های خوبی برای تامین نیازهای اساسی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه طرح‌های بزرگی در این دانشگاه وجود دارد که اجرایی کردن آن منتظر حمایت‌ها و کمک‌های خیرین می‌باشد، گفت: علاوه بر تلاش بنیاد حامیان دانشگاه تهران برای تامین نیازهای اساسی دانشجویان خوابگاهی، ما تلاش کردیم امسال برای اولین بار دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه را نیز بورسیه بنیاد کنیم و بتوانیم از آنها حمایت‌های مادی و معنوی داشته باشیم.

کمره‌ای از بورسیه بیش از ۱۴۰۰ دانشجوی دانشگاه تهران توسط بنیاد حامیان این دانشگاه در سال ۹۷ خبر داد و گفت: حدود ۱۰۰ نفر این دانشجویان دوره کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند و مابقی دانشجویان دوره کارشناسی هستند.

وی در ادامه به یکی دیگر از برنامه‌های بنیاد حامیان خیرین دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: ما باید بتوانیم از ایده‌های نو و برتر دانشجویان دانشگاه تهران حمایت کنیم. در واقع دانشجویانی که ایده‌های برتری داشته باشند علاوه بر کمک‌های مادی از کمک‌های حمایتی برای تبدیل ایده‌های آنها به کسب و کار نیز بهره‌مند خواهند شد. در واقع این دانشجویان از طرف پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شناسایی خواهند شد.

رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: بورسیه دانشجویان کم بضاعت از دیگر برنامه‌های این بنیاد است که بر اساس آن دانشجویان بی بضاعت دانشگاه تهران بدون در نظر گرفتن معدل آموزشی شناسایی و مورد حمایت قرار می‌گیرند و همچنین دانشجویانی که معدل مساوی داشته باشند در ازای کار دانشجویی می‌توانند از حمایت‌های بنیاد بهره بگیرند.

کمره‌ای از اعتبار بیش از ۱.۵ میلیارد تومانی اعتبار صندوق نیکوکاری این دانشگاه خبر داد و گفت: در ابتدا که صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران به بنیاد حامیان دانشگاه تهران واگذار شد ۷۵۰ میلیون تومان موجودی داشت که در حال حاضر این موجودی به ۱.۵ میلیارد تومان افزایش یافت و در نظر داریم تا پایان سال جاری آن مبلغ به دو میلیارد تومان افزایش یابد.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی در حوزه علم و دانشگاه در بهمن ماه سال 96 اولین پویش تأمین نیازهای خوابگاه‌های کوی دانشگاه تهران را برنامه ریزی و اجرا کردند.

با اعلام اقلام مورد نیاز ضروری خوابگاه‌های دانشجویی از طرف کوی دانشگاه تهران، این پویش با هدف تأمین فاز نخست اقلام مذکور با ارزش 2 میلیارد ریال به منظور جلب مشارکت‌های حداکثری از تاریخ 7 بهمن 1396 آغاز شد. در جریان پنجمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران مورخ 5 اسفند 96 با مشارکت پرشور خیرین نیک اندیش دانشگاه علاوه بر تأمین اعتبار، فاز نخست، چهار فاز بعدی از پیش طراحی شده پویش مذکور نیز به مبلغ 750 میلیون تومان تأمین شد.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از ابتدای سال 97 نسبت به خریداری اقلام تأمین اعتبار شده اقدام نمود و در چند مرحله اقلام مورد نیاز اعم از ماشین لباس شویی، یخچال، جاروبرقی و ... خریدرای و تحویل خوابگاه‌های دانشجویی تهران داده شد.

این پویش که با مشارکت تعداد 50 نفر از خیرین نیک اندیش دانشگاه تهران برگزار شد، اولین مشارکت جمعی خیرین نیک اندیش دانشگاه تهران است که برای تأمین نیازهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه و با نیت رفاه دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها صورت گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت خیرین در تأمین تجهیزات خوابگاهی کوی دانشگاه تهران/ اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز خوابگاه‌های دانشگاه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..