تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید معاون امور هنری بر افزایش حقوق معلمان هنرستان

تاکید معاون امور هنری بر افزایش حقوق معلمان هنرستانبه گزارشگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین نشست هم اندیشی بزرگداشت صدسالگی هنرستان موسیقی تهران با حضور سید مجتبی حسینی معاون امور هنری، محمد اله یاری مدیرکل دفترآموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، جمعی از مدیران، استادان و هنرمندان فارغ التحصیل هنرستان ها و اعضای شورای سیاستگذاری در سالن جلسات معاونت هنری برگزار شد.

ابتدا محمد اله یاری مدیرکل دفترآموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری گزارشی از فعالیت های انجام شده برای برگزاری جشن صدمین سال تاسیس هنرستان موسیقی و همچنین برنامه های آینده ارائه کرد.

معاون امور هنری در این هم اندیشی گفت: قدر آموزش و آموزش هنر را چنانکه شایسته است ندانسته ایم و  تکریم هنرستان یادآور یک تاریخ باشکوه است و گذشته را چراغ راه آینده، تنها مسیر باعزتی است که می توان برای رسیدن به آینده ای روشن، پیش گرفت از این رو هنر معلمان هنرستان ها بسیار اهمیت دارد و سعی می شود حق و حقوق معلمان افزایش یابد.

در ادامه هنرمندان، استادان و مدیران حاضر در نشست با بیان خاطرات خود از هنرستان ها و ارائه دیدگاههای خود، مسائل و مشکلات حوزه آموزش هنر، پیشنهاداتی برای صدمین سال تاسیس این هنرستان ارائه کردند.

علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، امیر اشرف آریان پور پژوهشگر، موسیقی دان و فارغ التحصیل از هنرستان موسیقی، حسن ریاحی آهنگساز و موسیقیدان، مجید انتظامی آهنگساز و مدرس، شهلا میلانی مدرس موسیقی کلاسیک غربی و فولکلوریک ایرانی، محمد مظفری اولین مدیرکل دفترآموزش پس ازانقلاب اسلامی، حسن سهرابی نماینده بنیاد رودکی، وحید قاسمی مشاور طراحی و توسعه معاونت هنری، مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاونت امورهنری، احسان آقایی، علی تقی پور و همکاران دفتر آموزش در این جلسه حضور داشتند.

در پایان جلسه احکام اعضای شورای سیاستگذاری بزرگداشت صد سالگی هنرستان موسیقی تهران از سوی معاون امور هنری به اعضای شورا تقدیم شد.

برنامه صدسالگی هنرستان موسیقی تهران، هفته دوم آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

صحبت های مهم معاون امور هنری بر افزایش حقوق معلمان هنرستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید معاون امور هنری بر افزایش حقوق معلمان هنرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..