تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه تلویزیونی جیمکانا با همکاری کن بلاک از آمازون پخش می‌شود

برنامه‌ی جدید کن بلاک با نام The Gymkhana Files که پشت‌صحنه‌ی سری ویدئوهای دریفت این راننده‌ی آمریکایی می‌پردازد، اواخر ابان ماه از آمازون پرایم پخش می‌شود.

کن بلاک، راننده‌‌ی آمریکایی مسابقات رالی‌ کراس، سال ۲۰۱۱ با انتشار ویدئویی جذاب از هنرنمایی‌های خود مسیر جالبی را شروع کرد. سری ویدئو‌های جیمکانا (Gymkhana) که امروز تعداد آن‌ها به ۹ نسخه رسیده است، برای بلاک شهرت جهانی به‌دست آورد.

بلاک و تیم او که در حال آماده‌سازی دهمین قسمت جیمکانا هستند، به‌زودی در سرویس استریم آمازون پرایم با برنامه‌ی جدید The Gymkhana Files حاضر خواهند شد. تقریباً یک‌سال پیش بود که بلاک از پخش برنامه‌ای جدیدی با موضوع چالش‌های تولید ویدئوهای جیمکانا خبر داده بود؛ The Gymkhana Files دقیقاً پشت‌پرده‌ی جیمکانا و پیش‌نمایشی از قسمت دهم این سری جذاب است.

Ken Block Mustang Hoonicorn

بدون شک همه‌ی ما از حرکات نمایشی بلاک در ویدئوهای جیمکانا هیجان‌زده شده‌ایم؛ احتمالاً بارها از خود پرسیده‌ایم که خلق چنین حرکاتی چگونه ممکن است؟ واقعیت این است که در کنار مهارت راننده و قدرت خودرو، جادوی تصویربرداری نیز سهم بالایی در جیمکانا دارد. همانطور که در مسابقات رالی کراس دیده‌ایم، کن بلاک همیشه بدون نقص رانندگی نمی‌کند؛ The Gymkhana Files صحنه‌های واقعی‌تری از سری ویدئوی‌های باورنکردنی بلاک، نشان می‌دهد. The Gymkhana Files که پخش آن از ۲۵ آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود، روند تولید و مشکلات بلاک و دوستانش را در تصویربرداری و اجرای دهمین قسمت جیمکانا برملا می‌کند. علاوه بر این، بلاک در مورد مسابقات قهرمانی جهان رالی کراس و اتفاقات مهم آن صحبت خواهد کرد. احتمالاً با دیدن این برنامه بازهم از چالش‌های باوردنکردنکی تولید یک ویدئوی ۵ دقیقه‌ای در یک سال، متعجب خواهیم شد.

کن بلاک

مقاله‌ی مرتبط:

بر اساس اطلاعات موجود، بلاک در قسمت ۱۰ جیمکانا با پنج خودروی تمام چرخ محرک (AWD) متفاوت در پنج مکان مختلف رانندگی می‌کند؛ علاوه بر فورد موستانگ هونیکورن، فورد اسکورت کاسورث، پیکاپ سری F فورد محصول دهه ۱۹۷۰ و شاید فورد RS200 همه مجهز به توربوشارژهای بزرگ در جیمکانای جدید وجود دارند.هر هفته دو قسمت از The Gymkhana Files پخش می‌شود تا درنهایت هشتمین و آخرین قسمت با انتشار جیمکانا ۱۰ به‌پایان برسد.

قسمت دهم جیمکانا پیش از انتشار رایگان در فضای مجازی، ۱۶ آذر ماه سال جاری در آخرین قسمت از برنامه‌ی جدید بلاک در آمازون پخش خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه تلویزیونی جیمکانا با همکاری کن بلاک از آمازون پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..