تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دردناک صدابردار مشهور سر صحنه فیلمبرداری! + عکس صحنه حادثه

جیمز امزویلر صدابردار سرشناس ۶۱ ساله سینمای آمریکا در یک حادثه تلخ کشته شد

 کشته شدن صدابردار مشهور در صحنه فیلمبرداری

 جیمز امزویلر صدابردار برنده جایزه امی جمعه ۲۱ مهر در صحنه فیلمبرداری فیلم جدید تام هنکس در حادثه‌ای جان خود را از دست داد.

حادثه‌ای تلخ در صحنه فیلمبرداری فیلم تازه تام هنکس درباره مجری سرشناس برنامه‌های کودک خبرساز شد. در این حادثه جیمز امزویلر صدابردار سرشناس ۶۱ ساله سینمای آمریکا کشته شد.

به گفته مقامات محلی این صدابردار کهنه‌کار از بالکن لوکیشن فیلمبرداری به پایین سقوط کرده و در پی آن به سرعت به بیمارستان منتقل شده اما در اثر آسیب‌های وارد شده از دنیا رفته است.

 جیمز امزویلر,صدابردار,مرگ,حادثه,سقوط,تام هنکس
محل  حادثه

اکنون فیلمبرداری به دلیل تحقیقات پلیس درباره این حادثه متوقف شده است. کمپانی سونی که صاحب این اثر سینمایی جدید است در بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف از درگذشت این صدابردار نوشت:‌ «تراژدی دردناکی بود و ما در حال تحقیق درباره دلایل آن هستیم.»

 جیمز امزویلر,صدابردار,مرگ,حادثه,سقوط,تام هنکس
تام هنکس در نقش فرد راجرز

امزویلر که سال ۲۰۱۵ برنده جایزه معتبر امی شد، در بیش از ۸۰ اثر سینمایی و تلویزیونی کار کرده بود. از مشهورترین آثار کارنامه کاری او می‌توان به «انتقام‌جویان»، «بخت پریشان»، «جک ریچر» و «ضربه مغزی»‌ اشاره کرد.

 جیمز امزویلر,صدابردار,مرگ,حادثه,سقوط,تام هنکس
جیمز امزویلر

تام هنکس در این فیلم جدید زندگی فرد راجرز را به تصویر می‌کشد و میتو ریس در کنار او نقش‌آفرینی می‌کند. ماریل هلر کارگردانی این اثر سینمایی را بر عهده دارد. این فیلم که با الهام از زندگی و دوستی فرد راجرز و تام جوناد ساخته می‌شود قرار بود ۱۸ اکتبر سال ۲۰۱۹ اکران شود که با توجه به متوقف شدن فیلمبرداری احتمال تغییر آن هست.

بیشتر بدانید : مرگ فاجعه بار 2نفر بر اثر سقوط هواپیما در صحنه فیلمبرداری +عکس

بیشتر بدانید : 16 بازیگر هالیوود که آخرین فیلم خودشان را ندیدند! (+عکس)

بیشتر بدانید : مرگ دو خواهر هنرپیشه در یک سقوط مرگبار سر صحنه فیلمبرداری!


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دردناک صدابردار مشهور سر صحنه فیلمبرداری! + عکس صحنه حادثه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..