تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونق بخش هوایی در گرو توسعه صنعت پرسود تاکسی هوایی/ برای رفع محدودیت فعالیت هواپیماهای کوچک تلاش می‌کنیم

دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی مطرح کرد؛

منطقی گفت: یکی از راه‌های رونق دادن به صنعت هوایی کشور، توسعه صنعت پرسود تاکسی هوایی و هواپیماهای کوچک است.

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در خصوص وضعیت ایران در تولید هواپیماهای کوچک، تصریح کرد: ایران در زمینه ساخت هواپیماهای مسافربری زیر 20‌ نفر، شرایط خوبی دارد و متخصصان ایرانی توانایی طراحی هواپیماهای کوچک را دارند.

وی افزود: کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که بازار این هواپیماها را توسعه دهیم؛ در بسیاری از مواقع، مانند بحث اورژانس یا جابه‌جایی‌های سبک این هواپیماها می‌توانند با هزینه بسیار کم فعالیت کنند؛  یکی از راه های رونق دادن به صنعت هوایی کشور، توسعه صنعت پرسود تاکسی هوایی و هواپیماهای کوچک است.

به گفته منطقی، در ایران برای فعالیت هواپیماهای کوچک یک سری محدودیت‌هایی وجود دارد که برای رفع این محدودیت ها با سازمان هواپیمایی کشور مذاکرات و تفاهماتی کرده ایم تا شرایط برای پرواز بیشتر این هواپیماها در کشور فراهم شود.


انتهای پیام/

وضعیت ایران در تولید هواپیماهای کوچک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونق بخش هوایی در گرو توسعه صنعت پرسود تاکسی هوایی/ برای رفع محدودیت فعالیت هواپیماهای کوچک تلاش می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..