تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات معاون وزیر ورزش و جوانان درباره پاداش شاهین ایزدیار

اظهارات معاون وزیر ورزش و جوانان درباره پاداش شاهین ایزدیارژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه پرداخت پاداش شاهین ایزدیار که موفق به کسب ۷ مدال در بازی های پاراآسیایی 2018 شده است، بیان کرد: در این باره دستورالعمل خاصی وجود دارد و براساس آن پاداش محاسبه می‌شود. دستورالعمل را حفظ نیستم، اما برای این شرایط تصمیم گیری لازم انجام می‌شود.

او افزود: دستورالعمل، مصوبه شورای عالی ورزش است و امروز هم تصویب نشده و برای گذشته است. این موضوع شامل تمام ورزشکاران می‌شود و به طور قطع حقوق تمامی ورزشکاران رعایت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: آخر امسال (۱۳۹۷) یا اوایل سال آینده مراسم مربوط به اهدای پاداش مدال آوران بازی‌های آسیایی را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:امیدوارم تیم ملی فوتبال و پرسپولیس قهرمان آسیا شوند پنجاه و یکمین مدال طلای کاروان ایران به تیم بسکتبال با ویلچر رسید

انتهای پیام/

اظهارات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان درباره پاداش ایزدیار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات معاون وزیر ورزش و جوانان درباره پاداش شاهین ایزدیار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..