تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا حسینی مقابل نفت مسجدسلیمان بازی نکرد؟

۷۸۳۹۷۹

۱۴۸ بازدید

شفر از قبل تصمیم گرفته بود که به جای مهدی رحمتی، از حسینی درون دروازه استقلال در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان استفاده کند.

خبرگزاری میزان: اگر چه ماجرای اعتراض سیدحسین حسینی به نیمکت نشینی در استقلال فروکش کرده، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که ماجرا فقط فنی نبوده است. ظاهرا رفتار‌های حسینی باعث ناراحتی کادر فنی استقلال شده، تا جایی که بازیکنان برای حمایت از تیم‌شان پستی را در صفحه شخصی‌شان منتشر می‌کنند، اما حسینی این کار را انجام نمی‌دهد تا ساز مخالف بزند.

این موضوع به گوش وینفرد شفر هم رسید و باعث ناراحتی او شد. سرمربی تیم استقلال هم تصمیم گرفت در بازی با نفت مسجدسلیمان در دیدار عقب افتاده هفته ششم لیگ برتر از او استفاده نکند، در صورتی که شفر از قبل تصمیم داشت که به جای مهدی رحمتی، از حسینی درون دروازه استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا حسینی مقابل نفت مسجدسلیمان بازی نکرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..