تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی گلمرادی که پیشنهاد دهنده و مؤسس این فراکسیون است درباره هدف این کار گفته است: تشکیل فراکسیون کودک و نوجوان به‌منظور حفظ کرامت انسانی و سرمایه‌های اجتماعی مورد توجه نمایندگان موافق این طرح در مجلس دهم قرار گرفت تا به حقوق کودکان و نوجوانان در زمینه‌های؛ آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و سلامت، خدمات رفاهی و کرامت انسانی توجه ویژه صورت پذیرد.

به گفته گلمرادی تغییر و تحول و برنامه‌ریزی در زمینۀ زیرساخت‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ...، و سازوکار ماندگاری آنها، نگاه کلان و برنامه‌ریزی مدون برای ارتقاء آموزش، تربیت، سلامت و هویت کودکان، کودکان کار و کودکان بازمانده از تحصیل، کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، کودکان طلاق، کودکان آسیب‌دیده و در معرض آسیب، کودکان زیر خط فقر، ازدواج کودکان و کودک‌آزاری در اولویت مسائل مورد توجه این فراکسیون است.

رئیس فراکسیون کودک و نوجوان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: «توجه به اهمیت نقش خانواده در پویایی جامعه و بهره‌وری نیروی انسانی، یکی از محورهای اساسی مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در ارتقای کیفی خانواده و تعادل بین کار و زندگی است و به‌عنوان یک برند برای بنگاه‌های اقتصادی به شمار می‌آید ازاین‌رو، این فراکسیون تلاش خواهد کرد که با ایجاد کمیته‌های تخصصی برای فراکسیون از جمله کمیته‌های حقوقی، آموزشی، فرهنگی و هنری و وضع قوانینی سازمان‌ها را موظف کنند که به مسئولیت‌های خود در این زمینه عمل نمایند تا زمینه‌های ایجاد خلاقیت و بالندگی برای رشد سالم کودکان و نوجوانان در خانواده و اجتماع با همکاری جمعی تحقق پذیرد.

اعضاء هیئت‌رئیسه فراکسیون کودک و نوجوان مجلس شورای اسلامی  را افراد ذیل تشکیل می‌دهند:

همایون یوسفی ، نماینده اهواز به عنوان نایب‌رئیس اول

اسلام امینی نماینده ایلام نایب‌رئیس دوم

سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه دبیر اول

اصغر مسعودی نماینده نی‌ریز و استهبان دبیر دوم

محمد بیرانوند، نماینده خرم‌آباد به‌عنوان سخنگوی فراکسیون

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..