تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین دوره تخصصی مربیگری ورزش در آب ویژه بانوان در قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛اسماعیل زند رئیس هیئت ورزش‌های همگانی قم گفت:ورزش همگانی درقم یک نیاز جدی و ضروری است و برای این منظور، تقویت زیرساخت‌ها از یک سو و برنامه محوری برای جذب عموم مردم به فعالیت‌های ورزشی از سوی دیگر نقشی حیاتی دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم عنوان کرد:این دوره آموزشی زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با حضور اساتید مجرب برگزار خواهد شد و داشتن حداقل ۲۵ سال سن، حداقل مدرک دیپلم، تصاویر باربر اصل شده شناسنامه،کارت ملی و کارت بیمه ورزشی به همراه ارائه مدرک قبولی در آزمون ورودی از شروط حضور در این دوره آموزشی است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های جدی هیئت ورزش‌های همگانی استان قم، تقویت برنامه‌ها در حوزه بانوان است و بر همین مبنا، اولین دوره تخصصی مربیگری ورزش در آب ویژه بانوان در استان قم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مورد ویژه در خصوص برگزاری این دوره این است که پس از برگزاری این دوره و ارائه مدرک به مربیان حاضر در دوره، با افرادی که بدون مدرک در استخرها فعالیت ورزش در آب انجام می‌دهند برخورد خواهد شد و باعث منع کار آنان می‌شود.

زند تصریح کرد: افرادی که دارای مدرک مربیگری شنا و نجات می‌باشند از شرکت در آزمون ورودی معاف می‌باشند و از علاقمندان خواسته شده برای دریافت اطلاعات یا ثبت نام به هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در ورزشگاه تختی مراجعه کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم از ثبت نام دوره عملی آمادگی جسمانی درجه سه ویژه آقایان در قم خبر داد و اشاره کرد: هزینه حضور در این دوره مجموعاً ۲۴۰ هزار تومان است و ثبت نام این دوره روزهای زوج از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در دفتر هیئت ورزش‌های همگانی واقع در ورزشگاه تختی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اولین دوره تخصصی مربیگری ورزش در آب در قم برگزار می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین دوره تخصصی مربیگری ورزش در آب ویژه بانوان در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..