تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Red Alliance برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

بازی ارتش سرخ (به انگلیسی: Red Alliance) عنوانی اتمسفریک، هیجان انگیز و اکشن می باشد که حال و هوایی تاریک دارد و تنها به صورت تک نفره قابل اجراست. داستان بازی در قرن بیست و یکم جریان دارد و اروپای شرقی، رژیمی سرکوبگر را شکل داده است. تمامی کشور به دلیل دروغ هایی که دکتر Grey گفته سرنگون شده است. دکتر گری کسی است که با تحقیقات غیرقانونی خود سعی داشته تا کنترل ذهن انسان را بدست بگیرد. او باعث شده تا بیماری ناهنجاری به جان شهروندان بیافتد و برای عذرخواهی از مردم، گروهی حفاظتی را برای محافظت از جان مردم تشکیل می دهد و این گروه، به فرقه ای سرکوبگر در جامعه تبدیل می شوند. شما به عنوان رهبر گروه ارتش سرخ حاضر خواهید شد که به مقابله با این رژیم سرکوبگر شکل گرفته است. شما باید به جنون های دکتر گری پایان بدهید.

در طی گیم پلی دانلود بازی Red Alliance شما با چالش های متعددی روبرو می شوید تا بتوانید عدالت و آرامش را به کشور بازگردانید. شما به مناطق مختلفی از قبیل خیابان های پاییزی شهر مرکزی، کوه های سرد و برف پوش، سازمان های زیرزمینی و … خواهید رفت. دانلود بازی Red Alliance تجربه ای از یک عنوان شوتر اول شخص را به شما خواهد داد و دارای حالت آرکید نیز می باشد. بخش کمپین بازی دارای ۹ قسمت است که در مکان های متعدد اتفاق می افتد. هم چنین شما می توانید به بخش مراحل تصادفی مراجعه کنید تا جوایز متعددی دریافت نمایید.

Red Alliance PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Red-Alliance

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Red-Alliance اسکرین-شات-بازی-Red-Alliance اسکرین-شات-بازی-Red-Alliance اسکرین-شات-بازی-Red-Alliance اسکرین-شات-بازی-Red-Alliance اسکرین-شات-بازی-Red-Alliance info

Red Alliance is an atmospheric, dark action thriller, semi-survival single player game with elements of horror. 21st century, Eastern Europe, an oppressive regime. The country has fallen in to the lies spread by a mysterious Dr. Grey – an ambitious scientist seeking to achieve mind control through his illegal research. Under the excuse of a disease outbreak, mercenaries were hired by him to maintain order and control over the civilians, with which came oppression to society.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7 Service Pack 1, Windows Vista Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
Processor: Intel® Core™2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4600 / NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-Bit, Windows 8.1 64-Bit, Windows 8 64-Bit, Windows 7 64-Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHz (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHz (8 CPUs)
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7870 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Red Alliance برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..