تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین پاک کننده طبیعی صورت را بشناسید/ خلاصی از چین و چروک با ماده‌ای خوشبو/ میوه‌هایی که زردی نوزادان را برطرف می‌کند/ گیاهی برای درمان دردهای عضلانی

پاکسازی صورت یکی از مفیدترین کارها برای زیبایی پوست است که با استفاده از آن می‌توان آلودگی را از پوست برداشت و آن را تمیز کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

چین و چروک اطراف چشم

چروک زیر چشم در جوانی علاوه بر تاثیری که بر زیبایی فرد می‌گذارد، از نظر روحی هم به او حس بدی را منتقل می‌کند؛ گرچه چین و چروک بخشی اجتناب‌ناپذیر از افزایش سن است، اقدامات خاصی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود ظاهر پوست و درمان کامل چروک انجام دهید؛ یکی از بهترین راه‌ها استفاده از گلاب است، خوب است بدانید که گلاب علاوه بر از بین بردن چین و چروک باعث جوان سازی پوست زیر چشم هم می‌شود. حداقل روزی یک بار مقداری گلاب روی پوست بمالید تا از شر چین و چروک دور چشم رها شوید.

////

زنجبیل و خواص آن

زنجبیل از زمان‌های دور مورد استفاده بوده است و در طب سنتی نقش مهمی ایفا می‌کند؛ خوب است بدانید که زنجبیل درد عضله، درد مفصل، سفت شدن و ورم عضله را در عرض 2 ماه تا 63 درصد کاهش می‌دهد، مصرف روزی یک تا 2 قاشق مرباخوری زنجبیل تازه یا خشک برای افراد مبتلا به درد عضله توصیه می‌شود و اگر درمان را ادامه دهید، مشکلات عضله‌ای کاهش پیدا می‌کند.

////

راه جلوگیری از زردی نوزاد

اغلب زمانی که نوزاد به دنیا می‌آید دچار زردی است که باعث نگرانی والدین است، زردی نوزاد یکی از اتفاقات شایع است که در آن، رنگ پوست و رنگ چشمان نوزاد زرد می‌شود  اما هیچ جای نگرانی نیست چرا که زردی، معمولا پس از آنکه نوزاد شروع به غذا خوردن می‌کند، از طریق کبد از بدن خارج می‌شود و خود به‌ خود از بین می‌رود؛ خوب است بدانید که مصرف خربزه و کندر در دوران بارداری از ایجاد زردی در نوزاد جلوگیری می‌کند.

////

 واریس را چگونه درمان کنیم؟

اغلب افرادی که در طول روز مدام ایستاده هستند و کارهای خود را در حالت ایستاده انجام می‌دهند؛ دچار واریس می‌شوند که نه تنها زیبایی را از پاهایشان می‌گیرد، بلکه برایش مشکلات متعددی ایجاد می‌کند، برای درمان واریس یبوست را درمان کنید و مصرف سردیجات را کاهش دهید، همچنین خوردن سکنجبین با آب ولرم در درمان واریس بسیار موثر است، علاوه بر این اگر پاهایتان را با روغن سیاهدانه  ماساژ دهید بسیار در درمان واریس مفید است.

////

شیر پاک کن طبيعی

پاکسازی صورت یکی از مفیدترین کارها برای زیبایی پوست است که با استفاده از آن می‌توان آلودگی را از پوست برداشت و پوست را تمیز کرد؛ برای اینکار راهکارهای زیادی وجود دارد که با به کار گیری آن می‌توان پوست را جوان و شاداب کرد، سه قاشق غذاخوری روغن دانه انگور را با یک قاشق غذاخوری روغن کرچک مخلوط و در یک بطری آن‌ها را نگهداری کنید، این کار را ادامه دهید تا پوستتان شاداب بماند.

////

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین پاک کننده طبیعی صورت را بشناسید/ خلاصی از چین و چروک با ماده‌ای خوشبو/ میوه‌هایی که زردی نوزادان را برطرف می‌کند/ گیاهی برای درمان دردهای عضلانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..