تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمرات فنی عنوان Marvel’s Spider-Man منتشر شد +تریلر

نمرات فنی عنوان Marvel’s Spider-Man منتشر شد +تریلربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سونی برای اینکه بتواند کنسول پلی استیشن ۴ خود را به عنوان برترین پلتفرم بازی‌های رایانه‌ای در جهان معرفی کند، هرساله عناوین جدید و جذابی را عرضه می‌کند.

یکی از پرطرفدارترین و مورد انتظارترین بازی‌های فعلی شرکت سونی عنوان Marvel’s Spider-Man است که تحت نظارت شرکت مارول ساخته شده و قرار است روایتگر داستان جدیدی از سری کامیک‌های مرد عنکبوتی باشد.

پس از معرفی عنوان Marvel’s Spider-Man در جشنواره E3 2018 و پخش تریلرهای این بازی، نظر بسیاری از منتقدان به آن جلب شد و از همان زمان به یکی از عناوین تحسین‌برانگیز سال ۲۰۱۸ معرفی شد.

سرانجام هفته گذشته شاهد عرضه و انتشار رسمی Marvel’s Spider-Man بودیم، عرضه ای که رکوردها و حواشی خاصی در پی داشت. یکی از رکوردهای مهم عنوان جدید اینسومنیاک گیمز میزان فروش آن در کشور ژاپن است.

بر اسای آماری که به تازگی منتشر شده است، عنوان Marvel’s Spider-Man توانست در طی یک هفته رکورد فروش در کشور ژاپن را جابه‌جا کند. نسخه جدید مرد عنکبوتی به لحاظ آمار فروش، عنوان جدید و محبوب خدای جنگ (God of War) را پشت سر گذاشت.

لازم به ذکر است که عنوان Marvel’s Spider-Man در تاریخ جمعه ۱۶ شهریور سال ۹۷ (۷ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی شرکت سونی یعنی پلی‌استیشن ۴ عرضه شد.

در ادامه نیز ویدئویی از امتیازات فنی عنوان جدید مرد عنکبوتی که از سایت‌های مختلف امتیازدهی دریافت کرده است را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 از مد Battle Royale آن رونمایی کرد 

انتهای پیام/

برترین عنوان 2018 سونی؛ امتیازات فنی بازی Marvel’s Spider-Man در قالب تریلر منتشر شد +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمرات فنی عنوان Marvel’s Spider-Man منتشر شد +تریلر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..