تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپرای «عاشورا» بهروز غریب پور در مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه  مازندران، این اُپرای عاشورا اثری است که قبلا در فرانسه، لهستان، ایتالیا و تهران به اجرا در آمده است و درواقع اپرای عروسکی عاشورا در شمار پرمخاطب ترین آثار گروه تئاتر عروسکی آران در خارج از ایران محسوب می شود.

بهروز غریب پور سرپرست گروه تئاتر «آران» و کارگردان اپراهای عروسکی درباره جدیدترین فعالیت گروه در زمینه اجرای اپراهای عروسکی گفت: با میزبانی اداره کل ارشاد استان مازندران قرار شد تا اپرای «عاشورا» را در شهر بابل اجرا کنیم از این رو به این شهر سفر کرده ایم و در حال آماده سازی اپرا برای اجرا هستیم.

وی درباره زمان و مکان اجرای اپرای «عاشورا» در شهر بابل افزود: قرار است روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ مهر این اثر را در سالن دانشگاه صنعتی نوشیروانی شهر بابل روی صحنه ببریم.

کارگردان اپرای «عاشورا» با اشاره به ظرفیت ۵۰۰ نفره سالن اظهار امیدواری کرد که طی سه اجرا مخاطبان و علاقه مندان به تماشای این اپرا بنشینند.

سرپرست گروه تئاتر «آران» در پایان سخنان خود درباره احتمال اجرای اپرای «عاشورا» در استان های دیگر ایران، گفت: استان های خوزستان و اصفهان نیز مایل هستند که از اجرای این اثر میزبانی کنند و ما بعد از اجرای اپرای «عاشورا» در استان مازندران درباره اجرا در این ۲ استان تصمیم گیری می کنیم.

نمایش هنری عاشورا

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپرای «عاشورا» بهروز غریب پور در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..