تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش یک میلیون دلاری رونالدو برای فرار از پرونده جنجالی

کریستیانو رونالدو به هیچ وجه تصمیم ندارد بازنده شکایت جدید در پرونده تجاوز به زن آمریکایی باشد.

به گزارش شمانیوز: مهاجم 100 میلیون پوندی باشگاه یوونتوس، گروهی از خبره‌ترین افراد دنیا را استخدام کرده تا تصویر خودش برابر شکایت کاترین مایورگا که مدعی در سال 2009 از سوی کریستیانو رونالدو مورد تجاوز قرار گرفته، مصون بماند.
کریستیانو با یک میلیون دلار وکلا، پزشکان و متخصصان روابط عمومی را استخدام کرده تا از پرونده جنجالی رهایی یابد.
مهاجم پرتغالی حمله به کاترین مایورگا در سال 2009 را رد می‌کند و معتقد است از طرف او تجاوزی به زن آمریکایی صورت نگرفته است. برای حفاظت از شهرت چند صد میلیون پوندی رونالدو این تیم گرد هم آمدند تا این داستان هیچگاه علنی نشود.
گزارش‌ها حاکی از آن است که در اواسط سال 2009 همانطور که در مقالات حقوقی ذکر شده، با هم همراه شده‌اند و یک افسر سابق پلیس، متخصص پزشکی و پزشک قانونی در آن حضور داشته‌اند.
پرونده شکایت زن آمریکایی از مهاجم بیانکونری همچنان در جریان است و اگر جرم او اثبات شود دارنده پنج توپ طلا حتی می‌تواند از فعالیت حرفه‌ای محروم و به زندان برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش یک میلیون دلاری رونالدو برای فرار از پرونده جنجالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..