تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فیلمبرداری «لواسان» در شمال تهران

آغاز فیلمبرداری «لواسان» در شمال تهرانبه گزارشحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلمبرداری فیلم «لواسان» به کارگردانی سمیرا رجبی و تهیه‌کنندگی عزت‌الله جامعی‌ندوشن با انتخاب کامل بازیگران و عوامل به تازگی در لوکیشنی در شمال تهران آغاز شده است.

با قطعی شدن حضور بازیگرانی چون عباس غزالی، امیرمحمد زند و سمیرا رجبی به تازگی نیز ثریا قاسمی فریبا طالبی و شمسی فضل‌اللهی به این پروژه پیوسته‌اند تا لیست بازیگران فیلم تکمیل شود.

فیلمبرداری «لواسان» در تهران و اطراف لواسان انجام می‌شود.

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده است: جوانی در مخمصه روحی – روانی قرار گرفته است. وی در این شرایط و در ضمیر ناخوداگاه خود قصد خروج از کشور را دارد اما در این میان اتفاقاتی رخ می دهد که... .

«لواسان» اولین فیلم بلند سمیرا رجبی محسوب می‌شود. این کارگردان فارغ‌التحصیل فوق لیسانس فیلمسازی در خارج از ایران است و پیش از این فیلم‌های کوتاه وی در خارج و داخل ایران و در جشنواره‌های مختلف به نمایش درآمده است.

عوامل اصلی «لواسان» عبارتند از: تهیه کننده: عزت‌الله جامعی ندوشن، کارگردان: سمیرا رجبی، مشاور کارگردان: سیدمجتبی اسدی‌پور، نویسندگان: صدف امین رنجبر، میلاد ثابت‌کار، تدوین: کاوه ایمانی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: بهروز فروغی‌راد، دستیار دوم کارگردان: مهدی میثمی، منشی صحنه: مهلا معصومی‌نژاد، عکاس: یعقوب جعفری، سهیلا جعفری، مدیر تولید: مجید نصیری، مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی، دستیار یک فیلمبردار: محمد آقاحسینی، گروه فیلمبرداری: امیرحسین صدرایی، شیرین قادر، جواد پورمیرزا، طراح صحنه و لباس: سیما سلامی، دستیار صحنه: سیدحامد مبردی، دستیار لباس: نرگس حسن پور، مدیر صدابرداری: علیرضا نوین‌نژاد، طراح چهره‌پردازی: علی ضرابی، مجریان گریم: وحید شیرزاده اصل، رضوان فتحی پور، ثریا نوروزی.

انتهای پیام/

ثریا قاسمی به «لواسان» پیوست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فیلمبرداری «لواسان» در شمال تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..