تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین تکلیف شهرداران مشمول قانون بازنشستگی در هفته آینده

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرتضی الویری در پایان دهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز، حجت‌الاسلام بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری در صحن مجلس حاضر شد و درخصوص تعامل اعضای شوراها نکاتی را مطرح کرد که در ادامه نیز چند نفر از اعضا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کردند.بر همین اساس و با توجه به صحبت‌های مطرح شده امروز تفاهمنامه‌ای بین دیوان عدالت اداری و شورای عالی استان‌ها به امضا رسید.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: در ادامه نیز دو موضوع در جلسه امروز به تصویب رسید که می‌توان به مصوبه‌ای اشاره کرد که اعضای شورای شهر تهران اعتقاد داشتند به دلیل اینکه مصوبات شورا در کمیته تطبیق در فرمانداری مورد بررسی قرار بگیرد و هیئت تطبیق نیز شامل نماینده فرماندارف نماینده قوه قضائیه و نماینده شوراست دیگر نیازی نیست که این مصوبات به سازمان بازرسی کشور ارجاع داده شود.

الویری گفت: ارجاع این مصوبات به سازمان بازرسی کشور اختلاف نظری بود که در جلسه امروز به آن پرداخته شد و در نهایت نیز این مصوبه به تصویب رسید. دولت بر اساس مصوبه سال 1375 موظف است که برنامه 5 ساله و بودجه سالانه را به شورای عالی استان‌ها جهت بررسی ارسال کند که در جلسه امروز نیز یک فوریت این طرح به تصویب رسید.

رئیس شورای عالی استان‌ها در ادامه با اشاره به اینکه تکلیف شهرداران مشمول قانون بازنشستگی کشوری در هفته آینده مشخص خواهد شد گفت: حدود یک ماه پیش شورای عالی استان‌ها نامه‌ای خطاب به لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال کرده و نظرات خود را در این خصوص اعلام کرده است.

الویری تصریح کرد: البته درخصوص اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان کشوری وزارت کشور متولی است و ما نیز منتظر نظر نهایی وزارت کشور هستیم که البته در این زمینه دیوان محاسبات و همچنین معاونت حقوقی ریاست جمهوری نظر خود را اعلام کردند اما در نهایت ما منتظر پاسخ نهایی از وزارت کشور هستیم.

وی گفت: البته در این زمینه نیز چنانچه تناقض‌هایی وجود داشته باشد اقدام به استفساریه از مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین تکلیف شهرداران مشمول قانون بازنشستگی در هفته آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..