تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا وزیر ارتباطات با پیام‌رسان‌های بومی مشکل دارد + ویدئو

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمد جواد آذری جهرمی اخیرا در برنامه‌ای تلویزیونی حضور یافت و درباره سؤالاتی خودمانی و تا اندازه‌ای بی‌پیرایه، پاسخ گفت.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این گفت‌وگو که در ادامه آن را تماشا خواهید کرد، مواجهه وزیر دهه شصتی کابینه تدبیر و امید با سؤالی درباره «مشکلش با شبکه‌های اجتماعی بومی» بود که در ادامه، بحث به دیدارش با مدیر "تلگرام" در تهران هم کشید...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دفاعش از اینکه پیش‌تر گفته بود «مردم به شبکه‌های اجتماعی بومی اعتماد ندارند» و اینکه چرا با این شبکه‌ها مشکل دارد، گفت: گروه‌های سیاسی عمدتا بهانه‌ای را از موضوعی جور و تلاش می‌کنند روی آن موضوع مانور دهند در حالیکه اگر مصداق و ملاک را خود شبکه‌های اجتماعی بومی بدانیم، خودشان بیانیه دادند تنها مجموعه‌ای که از ما حمایت کرده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.

در ادامه این گفت‌وگو آذری جهرمی اشاره‌ای هم به ارائه تجهیزات و ظرفیت‌های بیشتر به نسخه‌های فارسی تلگرام که با عناوین "هاتگرام" و "تلگرام طلایی" شناخته می‌شوند نیز داشت و از اینکه چرا امنیت آنها را تأیید نمی‌کند هم گفت.

در ادامه بخش کوتاهی از این ویدئوی یک ساعته آمده که با تماشای آن به پاسخ سوالات مطرح شده خواهید رسید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا وزیر ارتباطات با پیام‌رسان‌های بومی مشکل دارد + ویدئو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..