تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانان نیشابوری آزمون فیلمسازی دادند

جوانان نیشابوری آزمون فیلمسازی دادندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مسعود سلیمانی سپهر سپهر مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: انجمن سینمای جوانان ایران دفتر نیشابور با سابقه سی ساله در زمینه آموزش سینما آزمون دوره جدید فیلمسازی را همزمان با سراسر کشور برگزارکرد.


 وی افزود: تعداد ۳۰ نفر ازمشتاقان جوان نیشابوری هنر فیلم‌سازی و سینما برای ورود به بزرگ‌ترین و جامع‌ترین مرکز آموزش فیلم‌سازی در سطح کشور درآزمون ورودی این دوره شرکت نمودند.


مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت:هنرجویان در این دوره آموزشی که به شیوه عملی و کارگاهی برگزار خواهد شد، ۱۳ درس از جمله: عکاسی، آشنایی با سینما، کارگردانی، فیلم برداری، تدوین، صدا و همچنین کارگاه‌های ایده تا فیلمنامه، کارگاه تدوین و صدا گذاری، کارگاه فیلم سازی مستند، داستانی و تجربه گرا را با حضور اساتید برجسته و تراز اول کشور تجربه خواهند کرد.

سلیمانی تصریح کرد: امتیازات این دوره شامل: اهداء گواهینامه معتبر، ارائه رایگان تجهیزات فیلمسازی، برگزاری دوره‌های تخصصی پیشرفته و تکمیلی، کشف و حمایت از استعداد‌های جوان، جلسات نمایش فیلم، فیلمنامه و نشست فرهنگی می‌باشد.

انتهای پیام// س. ح.

برگزاری ازمون فیلم سازی در نیشابور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانان نیشابوری آزمون فیلمسازی دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..