تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری خسارات احتمالی زلزله امروز سرخس

پیگیری خسارات احتمالی زلزله امروز سرخسحسین غریب سرپرست فرمانداری سرخس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ گفت: خوشبختانه با توجه به فاصله مرکز زلزله از شهر تا به الان خساراتی گزارش نشده و همچنان منابع محلی در حال پیگیری هستند.


غریب با اشاره به اینکه زلزله حتی در پیشرفته‌ترین کشور‌های دنیا در دقایق پایانی قابل پیش بینی است، ادامه داد: وجود پس لرزه در سرخس احساس و گزارش نشده است، اما کلیه‌ی نیرو‌های امدادی و پشتیبانی شهرستان در حالت آماده باش هستند تا بتوانیم مدیریت شده‌تر حافظ جان و مال همشهری‌های خود در برابر حوادث طبیعی باشیم.


گفتنی است: زلزله امروز ساعت حدودا ۷:۲۰ دقیقه صبح در فاصله ۲۵ کیلومتری سرخس واقع در حاشیه مرز ایران و ترکمنستان درعمق ۹ کیلومتری زمین و به قدرت سه ریشتر اتفاق افتاده است.

انتهای پیام//آ. ف


از زلزله امروز سرخس خساراتی گزارش نشده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری خسارات احتمالی زلزله امروز سرخس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..