تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه به معظل های زیست محیطی در مدیریت شهری قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدرضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم درجلسه جمع بندی سلسله نشست های «قم،عش آل محمد(ص)»گفت:با پررنگ شدن بحران های زیست محیطی در سال های اخیر، مسأله حفاظت از محیط زیست در میان مردم و مسئولان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه محیط زیست واژه عامی است که بسیاری از ابعاد فردی و اجتماعی زندگی ما را دربرمی گیرد،عنوان کرد: متأسفانه مدیریت شهری در شهرهای کشورمان، آنگونه که باید و شاید به مسأله محیط زیست توجه نداشته است و در شهر مقدس قم نیز غفلت مسئولان از این مسأله حساس و حیاتی کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه کلانشهر قم در ابعاد مختلف بسیار متراکم شده و دارای محیط زیست شکننده ای است،بیان کرد: با وجود مهاجرت گسترده و تنوع قومیتی در شهر مقدس قم، مسئولان باید هرچه بیشتر برای جلب مشارکت و حضور مؤثر شهروندان در حفظ و حراست از محیط زیست تلاش کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به استقرار واحدهای صنعتی آلاینده پیرامون شهر قم، تخریب باغات درون شهری و آشفتگی مبلمان شهری،یادآورشد: مؤلفه های زیست محیطی در مدیریت شهری هنوز شناخته شده نیست و این معضل باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و با برنامه ریزی و اقدامات درست جبران شود.

انتهای پیام/ح

مؤلفه های زیست محیطی در مدیریت شهری قم مورد توجه قرار بگیرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه به معظل های زیست محیطی در مدیریت شهری قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..