تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Taekwondo Grand Prix برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

Taekwondo Grand Prix شبیه سازی موفق برای مسابقات جهانی تکواندو می باشد که توسط استودیو Hello There Games توسعه و انتشار یافته است. تجربه ای بی نظیر از مسابقات تکواندو را به لطف تکنولوژی motion-capture داشته باشید و خود را برای مسابقات تکواندو آماده کنید. ذهن خود را متمرکز کنید، مهارت های خود را سیقل داده و واکنش های خود را متعادل نمایید. وقت مبارزه است! دانلود بازی Taekwondo Grand Prix را می توانید به صورت تک نفره و چندنفره با دوستانتان در حالت آفلاین و آنلاین تجربه کنید.

مسابقات شما در این بازی در منچستر صورت می گیرد. کنترل های بازی به صورت مستقیم و قابل شخصی سازی می باشد. به منظور شبیه سازی هرچه بهتر، حرکات تکواندوکارهای معروف ثبت شده اند تا دقت در ایجاد کاراکترها افزایش یابد. لباس های متنوع ورزشکاران تکواندو در بازی Taekwondo Grand Prix قرار گرفته تا بتوانید شخصی سازی مناسبی برای کاراکتر خود داشته باشید.

Taekwondo Grand Prix PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Taekwondo-Grand-Prix

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Taekwondo-Grand-Prix اسکرین-شات-بازی-Taekwondo-Grand-Prix اسکرین-شات-بازی-Taekwondo-Grand-Prix اسکرین-شات-بازی-Taekwondo-Grand-Prix اسکرین-شات-بازی-Taekwondo-Grand-Prix اسکرین-شات-بازی-Taekwondo-Grand-Prix info

Experience authentic Martial Arts like never before in a game. Tactical action mixed with realism as you move like true professional fighters, thanks to motion-capture technology. Focus your mind, hone your skills and calibrate your reflexes. It’s time to fight.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 8 (32/64-bit)/Windows 7/Vista/XP
Processor: 3 GHz Processor or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Direct X 11 compatible video card with minimum 512 MB RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1300 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Taekwondo Grand Prix برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..