تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Lucid Dream برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

Lucid Dream داستان دختری به نام لوسی را روایت می کند که عازم سفری ماجراجویانه به دنیای اسرارآمیز برای نجات مادرش شده است. این بازی توسط استودیو Dali Games در سبک ماجراجویانه و کژوال توسعه یافته است. تمامی محیط گیم پلی بازی توسط دست طراحی شده و طراحی رنگارنگ و احساسی را دارا می باشد. دانلود بازی Lucid Dream به صورت اشاره و کلیک است و توانسته نامزد دریافت جوایز متعددی شود. دنیاهای متعددی در انتظار شما هستند که می توان به پشت بام Lunar، سیاره ی Oneiromancer، سرزمین ارواح، تپه های Grief، صحراهای زمان و … اشاره نمود. بیش از ۲۰۰ آیتم متعدد برای جمع آوری در محیط گیم پلی بازی وجود دارد و شما با کاراکترهای متعددی روبرو خواهید شد.

Lucid Dream PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Lucid-Dream

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Lucid-Dream اسکرین-شات-بازی-Lucid-Dream اسکرین-شات-بازی-Lucid-Dream اسکرین-شات-بازی-Lucid-Dream اسکرین-شات-بازی-Lucid-Dream اسکرین-شات-بازی-Lucid-Dream info

Lucid Dream is the story of little Lucy, who goes on an adventure into the world of dreams with the mission to save her mother. Lucid Dream is an award-nominated, handcrafted, colorful and emotional point&click adventure game.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® Vista/7/8/10
Processor: Dual Core 2,3 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000
Storage: 1500 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Microsoft® Windows® Vista/7/8/10
Processor: Intel Core i3 2.40 GHz
Memory: 4 MB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000
Storage: 1700 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Lucid Dream برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..