تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده‌باش ۲ بیمارستان هوایی برای اربعین حسینی/ مجوز پرواز بالگرد‌های اورژانس به داخل عراق را گرفته‌ایم/ کارشناسان را به وسایل آزمایشگاهی فوری مجهز کرده‌ایم

سرپرست اورژانس کشور در جمع خبرنگاران خبر داد؛

سرپرست اورژانس کشور گفت: مجوز پرواز بالگردهای‌ اورژانس به داخل عراق را اخذ کرده‌ایم تا در صورت لزوم به سرعت به زائران خدمت‌رسانی کنیم.

۲ بیمارستان هوایی برای اربعین حسینی آماده باش هستند/ مجوز پرواز بالگرد‌های اورژانس به داخل عراق را گرفته‌ایم/ کارشناسان بهداشتی را به وسایل آزمایشگاهی فوری مجهز کرده‌ایمبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرحسین‌ کولیوند‌ سرپرست اورژانس کشور در حاشیه مراسم بدرقه‌ کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی در جمع خبرنگاران گفت: بیمارستان‌های مرزی و صحرایی همه تجهیز شده‌اند و ظرفیت بخش‌های ویژه و اتاق عمل بیمارستان‌های مرزی افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: برای استقرار بیمارستان‌های ویژه CBRNE به منظور مبارزه با تهدیدهای‌ شیمیایی‌، میکروبی‌، بیولوژیکی‌ و هسته‌ای از معاونت بهداشت و درمان کل نیروهای مسلح در سپاه و ارتش کمک گرفته‌ایم و این بیمارستان‌ها در 5 تا 10 کیلومتری‌ با مرزها استقرار پیدا کرده‌اند و به پیشرفته‌ترین تجهیزات مجهز هستند.

 از امروز، دارو و تجهیزات پزشکی کافی به مرزها و عراق ارسال می‌شود

سرپرست اورژانس کشور با بیان آنکه همچون سال گذشته‌ دارو و تجهیزات پزشکی کافی از امروز به مرزها و عراق ارسال می‌شود، گفت: سال گذشته به دلیل آمادگی کاروان بهداشت و درمان برای مراسم اربعین توانستیم آن موفقیت را در زلزله‌ کرمانشاه‌ به دست آوریم و این موفقیت را مدیون اربعین اباعبدالله‌الحسین هستیم.

کولیوند‌ با بیان اینکه در همه مرزهای غربی کشور بالگرد اورژانس مستقر داریم، گفت: 6 بالگرد آماده خدمت‌رسانی به زائرین‌ اربعین حسینی‌ هستند، همچنین هماهنگی‌های لازم با طرف عراقی صورت گرفته است تا در صورت نیاز‌ بالگرد‌های اورژانس‌ به داخل مرز عراق پرواز کنند و مجوز پرواز این بالگردها‌ از سوی کشور عراق صادر شده است.

آماده‌باش ۲ بیمارستان هوایی برای اربعین حسینی/ مجوز پرواز بالگرد‌های اورژانس به داخل عراق را گرفته‌ایم/ کارشناسان را به وسایل آزمایشگاهی فوری مجهز کرده‌ایم

صدور مجوز عبور ومرور  آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های ایرانی از سوی عراق

سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: 2 بیمارستان هوایی برای مراسم اربعین حسینی تجهیز شده‌اند، همچنین آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌ها را به داخل عراق اعزام کرده‌ایم و وزارت بهداشت عراق مجوز عبور و مرور این آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌ها بین کربلا، نجف، کاظمین‌ و سامرا را صادر کرده است.

وی افزود: کارشناسان بهداشتی در قالب تفاهم‌نامه با کشور عراق به صورت کمیته مشترک بر تمام موکب‌ها نظارت می‌کنند تا اجازه ندهیم سلامت زائران آسیب ببیند؛ همچنین به موکب‌داران آموزش‌های لازم در زمینه بهداشت و فوریت‌های پزشکی داده شده است.

کولیوند‌ گفت: در نقطه صفر مرزی نیروهای بهداشتی بروشور‌هایی را بین زائران‌ توزیع می‌کنند تا سلامت زائران را بیشتر حفظ کنیم‌؛ افزون بر این کارشناسان بهداشتی در مرزهای شرقی برای کنترل بیماری‌های واگیر و غیرواگیر‌ حضور دارند.

سرپرست اورژانس کشور تصریح کرد: امسال برای نخستین بار کارشناسان بهداشتی را به تجهیزات آزمایشگاهی سریع‌ مجهز و آنها را به عراق ارسال کردیم تا برای سنجش بهداشتی بتوانند به سرعت عمل کنند.

آماده‌باش ۲ بیمارستان هوایی برای اربعین حسینی/ مجوز پرواز بالگرد‌های اورژانس به داخل عراق را گرفته‌ایم/ کارشناسان را به وسایل آزمایشگاهی فوری مجهز کرده‌ایم

اعزام 17 هزار نیروی فوریت‌های پزشکی به مرزها

وی با بیان اینکه 17 هزار نیروی فوریت‌های پزشکی به مرزها اعزام‌ می‌شوند، گفت: افزون بر این 9 هزار تیم درمانی متشکل از متخصصان و فوق تخصصان‌ به نقاط مرزی‌ می‌روند و به زائران و مردم ساکن‌ در مناطق مرزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

کولیوند‌ یادآوری کرد: خدمت‌رسانی کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی تا زمان بازگشت تمام زائران ادامه دارد و به این منظور ظرفیت بیمارستان‌های ثابت در مناطق مرزی را 50 تا 100 درصد افزایش داده‌ایم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده‌باش ۲ بیمارستان هوایی برای اربعین حسینی/ مجوز پرواز بالگرد‌های اورژانس به داخل عراق را گرفته‌ایم/ کارشناسان را به وسایل آزمایشگاهی فوری مجهز کرده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..