تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران فردا برگزار می‌شود

جزئیات حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه تهران گفت: مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور فردا یکشنبه ۲۲ مهر ماه با حضور رئیس جمهور در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دکتر غلامی وزیر علوم،‌ دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، اساتید، روسای دانشگاه‌ها و دانشجویان از مهمانان مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور خواهند بود.

معاون فرهنگی وزارت علوم اضافه کرد: در این مراسم روسای دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، وزیر علوم، یک استاد و یک دانشجو به نمایندگی از اساتید و دانشجویان کشور سخنرانی خواهند کرد.

غفاری تصریح کرد:سخنرانی دانشجویان در این مراسم هنوز قطعی نشده است اما احتمالا یکی از اعضای هیئت علمی و یکی از دانشجویان به نمایندگی از اساتید و دانشجویان در این جلسه سخنرانی کنند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم  آغاز سال تحصیلی در دانشگاه تهران از رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۹۷ نیز تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از برگزاری مراسم سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران فردا برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..