تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرود هواپیمای مسافربری در شریط نامناسب آب‌وهوایی +فیلم

فرود باورنکردنی هواپیمای مسافربری در شریط نامناسب آب‌وهوایی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طوفان Callum در انگلیس موجب هرج‌ومرج در جاده‌ها و لغو‌ بسیاری از پروازهای بین‌الملی به مقصد این کشور شد.

در پاره‌ای از موارد که هواپیماهای مسافربری مجبور به فرود در فرودگاه‌های بریستول و منچستر شدند در اثر مواجه با آب‌و‌هوای نامطلوب فرودهای غیرایمنی را انجام دادند. شدت باد در مناطق مذکور به حدی بود که خلبانان مجبور می‌شدند چندین مرتبه بر فراز فرودگاه دور بزنند تا طبق هماهنگی با برج مراقبت فرصت مناسب برای فرود بیابند ولی هم‌چنان در هنگام فرود بر روی باند تکان‌های شدید هواپیما بسیاری از مسافران را به وحشت می‌انداخت.

تعدادی زیادی از مسافران در فرودگاه‌های بلفاست، منچستر، دوبلین، کاردیف و نیوکوی که در انتظار سوار شدن به هواپیما بودند با مشاهده وضعیت آب‌و‌هوا ترجیح دادند با قطار به مقصد مورد نظر خود سفر کنند. خدمات کشتی‌رانی نیز در مرز بین ولز و ایرلند شمالی به علت طوفانی و مواج بودن دریا تا زمان بهبود وضعیت هوا به حالت تعلیق درآمده است.

تصاویر منتشر شده از زمان فرود یک جت مسافربری در فرودگاه منچستر موجب واکنش بسیاری از کاربران شده است. کاربران فضای مجازی ضمن تحسین عملکرد فوق‌العاده و شجاعانه خلبان این هواپیما از مسئولین فرودگاه خواستند با به‌کارگیری تدابیر خاص از هرگونه حادثه جلوگیری کنند.

با لغو بسیاری از پرواز‌ها در فرودگاه‌های انگلیس و کشورهای همسایه این کشور و هم‌چنین لغو سفرهای دریایی تعداد زیادی از مسافران دچار بلاتکلیفی شده‌اند و مشخص نیست تا چه زمانی باید منتظر بمانند. سازمان هواشناسی انگلیس اعلام کرده است  وضعیت ناپدار آب‌وهوا تا آخر هفته ادامه دارد. این سازمان ضمن انتشار هشدار‌های ایمنی برای مناطق مختلف انگلیس خطر وقوع سیل را پیش‌بینی کرده است.

سرعت باد در مناطقی از ایرلند شمالی و ولز به 122 کیلومتر بر ساعت رسیده و میزان بارش به اندازه 160 میلیمتر رکورد عجیبی را به جا گذاشته است. مردم سراسر انگلیس در چند روز اخیر شب‌های بسیار ناآرامی را تجربه کرده‌اند به گونه‌ای که به علت شدت بارش و رعد‌وبرق نتوانسته‌اند خوابی آسوده داشته باشند.

با اینکه بسیاری از مسافران در این شرایط آب‌و‌هوایی ترجیح می‌دهند با قطار مسافرت کنند مسئولین راه‌آهن باتوجه به آب‌گرفتگی معابر ریلی مجبور به لغو تعدای از سفرها شدند.

در ادامه فیلمی از لحظه فرود دلهره آور هواپیمایی در انگلیس و تصاویر از شدت طوفان را مشاهده می‌کنید:

فرود باورنکردنی هواپیمای مسافربری در شریط نامناسب آب‌وهوایی +فیلم فرود باورنکردنی هواپیمای مسافربری در شریط نامناسب آب‌وهوایی +فیلم فرود باورنکردنی هواپیمای مسافربری در شریط نامناسب آب‌وهوایی +فیلم

بیشتر بخوانید:  قدرت نمایی طوفان سهمگین مایکل در ایالت فلوریدا + فیلم

انتهای پیام/

طوفان بسیاری از پروازها در انگلیس لغو کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرود هواپیمای مسافربری در شریط نامناسب آب‌وهوایی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..