تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده مجلس: سفره مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قشر پائین جامعه امروز توانایی خرید ۳۵۰قلم کالا ندارد و سفره‌شان روز به روز خالی‌تر می‌شود. چرا قیمت یک کیلو گوجه فرنگی باید سرسام آور باشد؟ قطعا با ماهی صد هزار تومان مشکل مردم حل نمی‌شود.

 یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قشر پائین جامعه امروز توانایی خرید ۳۵۰قلم کالا ندارد و سفره‌شان روز به روز خالی‌تر می‌شود. چرا قیمت یک کیلو گوجه فرنگی باید سرسام آور باشد؟ قطعا با ماهی صد هزار تومان مشکل مردم حل نمی‌شود.

سید ناصر موسوی لارگانی درباره شرایط کنونی کشور و افزایش روز افزون قیمت‌ها گفت: معتقدم به دلیل عدم نظارت کافی، بعضی از این مشکلات برای مردم ایجاد شده است که نه ربطی به تحریم دارد و نه به ارز، بلکه به دلیل عدم برخورد با متخلفین، سودجویان،دلالان و واسطه‌هاست که هرکسی به هر طریقی که دوست دارد کالا را به مردم می‌فروشد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: باید برای جلب رضایت و اعتماد مردم این نظارت‌ها جدی شود.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی باید در این موقعیت از یک‌سری کارهای روزمره فاصله بگیرد؛ به طور مثال بعضی از لوایح و طرح‌هایی که شاید اولویت مردم نباشد کنار بگذارد و یک برنامه ریزی جدی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم انجام دهد.

لارگانی خاطر نشان کرد: لازم است دولت و مجلس در کنار یکدیگر برای رفع مشکلات مردم چاره‌ای بیاندیشند.

وی درباره جایگزینی بسته‌های حمایتی به جای یارانه‌ها، گفت: مجلس یک طرح دو فوریتی را پس از ساعت‌ها کار کارشناسی برای رفع مشکلات مردم ارائه داد، اما متاسفانه نماینده دولت اعلام کرد ما خودمان یک بسته حمایتی داریم که می‌تواندمشکلات را حل کند.

نماینده مردم فلاورجان ادامه داد: صحبت‌هایی که نمایندگان دولت می‌کنند گره‌گشای مشکلات مردم نیست؛ هر چند ماه یک بار صد هزار تومان کارت‌هایی را برای خرید کالا شارژ کنیم جواب نمی‌دهد!

وی یادآور شد: فقط سال گذشته تاکنون ارزش پولی ما به یک چهارم خودش رسیده است، حقوق بگیران قدرت خریدشان کاهش پیدا کرده است؛ هرچندماه یک بار شارژ صدهراز تومانی جواب این تورم افسار گسیخته را نمی‌دهد.

لارگانی افزود: در کنار حقوق بگیران افرادی هستند که هیچ حقوق و مزایایی ندارند، مثلا در شرکت‌های خصوصی با ماهی پانصد هراز تومان کار می‌کنند آن‌ها چه باید کنند؟ چگونه می‌توانند با این تورم زندگی کنند؟

وی تاکید کرد: طبق قانون حقوق کارمندان و حقوق بگیران باید بر اساس نرخ تورم افزایش پیدا کند. قرار بود در سال ۹۷ به کسانی که زیر ۲ میلیون حقوق دریافت می‌کنند ۲۰ درصد اضافه شود ولی دولت در نهایت ۱۲ درصد اضافه کرد در حالی که تورم خیلی بالاتر از این است.

لارگانی ادامه داد: درست است که آمار همانی است که مرکز آمار اعلام می‌کند، اما آن‌چه اعلام می‌کنند جای تعجب دارد، قشر پائین جامعه امروز توانایی خرید ۳۵۰قلم کالا ندارد و سفره‌شان روز به روز خالی‌تر می‌شود. چرا قیمت یک کیلو گوجه فرنگی باید سرسام آور باشد؟ قطعا با ماهی صد هزار تومان مشکل مردم حل نمی‌شود.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/604351

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده مجلس: سفره مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..