تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در مورد لایحه FATF گفت: این لایحه، موضوعی بود که موافقان و مخالفانی داشت برخی از دوستان معتقد بودند با تصویب آن ارز ارزان می‌شود و کمک به معیشت مردم است و من با مخالفت با این لایحه به فکر امنیت و جان مردم بودم و رای من سیاسی نبود.


وی ادامه داد: به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و FATF یک تله دیگر برای کنج بردن نظام ما است.


هزارجریبی در خصوص استعفای دو معاون استاندار گلستان در تبعیت از قانون بکار نگرفتن بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: از اقدام این دو مسوول که از قانون تمکین کردند تشکر می‌کنم و از قشر جوان باید در امورات کشور استفاده شود و نمونه آن وزیر ارتباطات است.

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: از مدیران دهه ۶۰ و ۵۰ تشکر می‌کنیم که تا امروز صادقانه برای مردم کار کردند و در نظام خدمت کردند و امروز زمان میدان دادن به جوان‌ها است.


هزارجریبی گفت: قرار نیست جوانی که تازه وارد سیستم شده مدیر شود بلکه آن جوانی که معاون یک مدیرکل است در منصب مدیرکلی و مسوولیت‌های مهم و حساس بکارگیری شود.


انتهای پیام/م

  صحبت نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..