تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران از بهترین کشورهای جهان در تولید فناوری نانو/ تحریم‌های ۱۳ آبان تأثیری بر شرکت‌های دانش‌بنیان ندارد/ پیدا کردن شرکای خارجی و حل مشکلات بانکی دغدغه اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان

ستاری گفت: تحریم‌های جدیدی که از ۱۳ آبان اعمال می‌شوند تأثیری در روند کاری شرکت‌های دانش‌بنیان نخواهند داشت.

ایران از بهترین کشورهای جهان در تولید فناوری نانو/ تحریم‌های ۱۳ آبان تأثیری بر شرکت‌های دانش‌بنیان ندارد/ پیدا کردن شرکای خارجی و حل مشکل نقل و انتقالات بانکی دغدغه اصلی شرکت‌های دانش‌بنیانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه نانو فناوری که صبح امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد، با اشاره به رشد علمی نانو فناوری گفت: در حال حاضر ایران در رتبه چهارم جهان از لحاظ تولید مقاله و اختراعات فناوری نانو قرار دارد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه طی 4 سال گذشته فناوری نانو با رشد خوبی روبرو بوده است، گفت: علم نانو جدید است و ایران یکی از بهترین کشورهای جهان در تولید فناوری نانو است.

 صادرات 62 میلیون دلاری فناوری نانو

وی درباره میزان صادرات فناوری نانو گفت: در حال حاضر حجم صادرات این فناوری 65 میلیون دلار بوده است و حجم فروش این فناوری 1375 بوده است.

ستاری با اشاره به اهمیت تجاری‌سازی فناوری نانو، اظهار کرد: یکی از مهمترین اتفاقاتی که در صنعت نانو فناوری باید بیفتد صادرات محصولات است و در حال حاضر در بحث فروش و صادرات محصول اتفاقات خوبی افتاده است و فروش محصولات نانوفناوری به مرز 1400 میلیارد رسیده است و قطعا این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.

حمایت بخش خصوصی سبب رشد فناوری نانو 

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه اکوسیستم دانش‌بنیانی در کشور ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر 3500 شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد و با حمایت بخش خصوصی این صنعت رشد خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسائل ارزی تأثیر خوبی روی شرکت‌های دانش‌بنیان نداشته است، اظهار کرد: کمترین تأثیر تغییرات ارزی متعلق به شرکت‌های دانش‌بنیان بوده است.

ستاری درباره تحریم‌هایی که از آبان‌ماه اعمال می‌شود، بیان کرد: این تحریم‌ها خیلی وقت است که وجود دارند و سیزدهم آبان‌ماه اتفاق خاصی در این حوزه نخواهد افتاد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره برنامه‌های ‌بین‌المللی برای شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: به کمک مبادلات بین‌المللی می‌توانیم خطوط اعتباری و شرکای تجاری را برای شرکت‌های دانش‌بنیان پیدا کنیم، در حال حاضر بزرگترین مشکل شرکت‌ها پیدا کردن شریک خارجی و نقل و انتقالات بانکی است.

همکاری 40 بانک برای تأمین خطوط اعتباری

وی درباره خطوط اعتباری بانکی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: به کمک خطوط اعتباری 40 بانک و صندوق توسعه ملی برنامه‌های خوبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان تدوین شده‌اند.

ستاری ادامه داد: مهمترین موضوع برای شرکت‌های دانش‌بنیان همان پیدا کردن شرکای تجاری و برطرف کردن مشکلات نقل و انتقال بانکی است و اگر این مشکل برطرف شود؛ دغدغه‌ شرکت‌های دانش‌بنیان هم از بین می‌رود.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران از بهترین کشورهای جهان در تولید فناوری نانو/ تحریم‌های ۱۳ آبان تأثیری بر شرکت‌های دانش‌بنیان ندارد/ پیدا کردن شرکای خارجی و حل مشکلات بانکی دغدغه اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..