تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حباب سکه همچنان قصد فروکش کردن ندارد!/دلایل اختلاف قیمت سکه طرح جدید و قدیم

دلایل اختلاف قیمت سکه طرح جدید و قدیم/سکه همچنان حباب داردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیت محمدولی درباره اختلاف قیمت حدود یک میلیون تومانی سکه طرح جدید و قدیم در بازار گفت: اختلاف قیمت سکه طرح جدید و قدیم در بازار به رفتارهای هیجانی خریداران و بالا بودن تقاضا برای خرید سکه طرح جدید از سوی مردم برمی‌گردد و دلیل منطقی دیگری ندارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: تنها عامل تقاضا می‌تواند اختلاف نرخ میان سکه طرح جدید و قدیم را در بازار رقم بزند، چرا که سکه طرح جدید از نظر وزن، عیار و رنگ هیچگونه تفاوتی با سکه طرح قدیم ندارد. تنها تفاوت این دو سکه، نقشی است که روی این دو سکه حک شده است. ولی این طور در ذهن مصرف‌کنندگان و مردم شکل گرفته که سکه امامی که تاریخ ضرب سال ۸۶ را دارد، خریداری کنند و سکه طرح قدیم نخرند.

بیشتر بخوانید:قطع دست دلالان از بازار سکه و طلا/مردم مراقب سکه‌ها و انواع مصنوعات تقلبی باشند 

وی تصریح کرد: تنها دلیل این اختلاف قیمت به هیجانات بازار برمی‌گردد و دلیل دیگری نمی‌توان برای آن متصور بود و افزایش تقاضا، قیمت و اختلاف آن با سکه طرح قدیم را رقم زده است.

به گفته محمدولی، سکه همچنان در بازار حباب دارد که محاسبات با نرخ‌های روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه، ۳۵۰ هزار تومان حباب را نشان می‌دهد.

روز پنج شنبه، ۱۹ مهرماه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۶۲۱ هزارتومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۷۶۰ هزارتومان بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دلایل اختلاف قیمت سکه طرح جدید و قدیم/سکه همچنان حباب دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حباب سکه همچنان قصد فروکش کردن ندارد!/دلایل اختلاف قیمت سکه طرح جدید و قدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..